3 Temmuz 2014 Perşembe

Emily Göz Kalemi:110

Emily Göz Kalemi 110

Sıcak bir İzmir gününden herkese selamlar..'Göz kalemim olmadan asla!' diyenlerden misiniz siz de? Açıkçası ben onlardan biriyim :) Resmen benim için yaratılmış ürünler sanki. Öyle seviyorum :) Kalem kullanmayı bu kadar seven biri olarak genelde favori rengim siyah olsa da ara sıra mavi-yeşil tonlarını da denediğim doğru.İşte bu gördüğünüz Emily 110 No'lu güzel mavi kalem de onlardan biri.



Emily Göz Kalemi 110

Ucu çok yumuşak olduğu için sürümü gayet kolay.Ben hem göz içine hem de dışına kalem çekmeyi sevdiğim için rengini tam olarak vermesi benim için önemli.Bu kalemi bu açıdan sevdim ve başarılı buldum.Ama ne yazık ki kalıcılığından beklediğim sonucu alamadım.Ki bu bence bir kalem için en önemli özellik..Sonuç olarak kalıcılık konusunda başarısız olsa da renk olarak güzel, bu  renkleri kullanmayı sevenler için uygun fiyatından dolayı alınıp denenebilecek bir ürün.

Emily Göz Kalemi 110

Sevgiler..


4 yorum:

  1. Ne tatlı bir blog ki buuu :) yirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ama çokk teşekkür ederim. Sizden bunu duymak beni çok mutlu etti :)) Sonsuz sevgiler..

      Sil
  2. blogunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. banada beklerim:) lapermstyle.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim gerçekten mutlu ettiniz. Hemen geliyorum :)) Sevgiler..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...