14 Ocak 2015 Çarşamba

Blog Keşif Etkinliği: Şirineler Tanışıyor

Blog Keşif Etkinliği: Şirineler Tanışıyor

Merhabalar herkese :)

Uzun süredir aklımda bir blog keşif etkinliği başlatmak vardı. O gün bu günmüş meğer :) Daha önce bazı blogger arkadaşlar tarafından düzenlenen blog keşif etkinliklerine de katılmıştım ve bu sayede birçok yeni blog tanıma fırsatım oldu. Ayrıca bu etkinlikler, blog yazmaya yeni başlayanlar için de oldukça yararlı. Ben de henüz keşfetmediğim birçok blogdan haberdar olmak için bu etkinliği başlatmaya karar verdim.


Etkinliğe katılmak için yapmanız gerekenler:

1- Öncelikle GFC üzerinden blogumun takipçisi olursanız sevinirim :)

2- Blogunuzun kısa bir tanıtımını yapıp, blog linkinizle birlikte aşağıdaki yorum kısmına yorum olarak bırakırsanız sizi ziyaret etmek isteyenlere kolaylık sağlamış olursunuz.

3-Bunu yapmak tabi ki şart değil ama kendi bloglarınızda bu etkinlik hakkında bir post yayınlarsanız çok daha fazla kişiye ulaşabiliriz. Yapmak zorunda değilsiniz ama yaparsanız sevinirim :)

Hepsi bu kadar. Umarım bol katılımlı bir etkinlik olur ve birbirinden haberdar olmayan birçok blogger bu etkinlik sayesinde tanışma fırsatı bulur.
Yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler...


198 yorum:

  1. Çok çok çok güzel bir etkinlik :)
    http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com herkesi bloğuma beklerim :))

    YanıtlaSil
  2. böyle etkinlikler gerçekten çok güzel :) kişisel bloğuma davetlisiniz sevgiler..

    http://pinkprincess785.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etkinliğe katıldığınız için teşekkür ederim. Blogunuzu takipteyim :)

      Sil
  3. Merhaba bende etkinliğinize katılmak isterim :)
    Blogumda yemek tariflerimi,blogger derslerini,blogger tema tasarımlarımı ,gezdiğim,gördüğüm,beğendiğim her konuda yazdığım genel bir blogum var .
    Daha önce blogumda başlatmış olduğum blog keşif etkinliğimde buluşmak dileğiyle ;)

    http://www.sosyalmedyakafe.com/2014/12/blog-kesif-etkinligi-bloglar-listesi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etkinliğe katıldığınız için teşekkürler :) Blogunuzu takibe aldım :)

      Sil
  4. Merhabalar... Bu etkinlikler bizler icin cok faydali oluyor, bende gordugum surece katilmaya calisiyorum :) Emegine saglik, simdiden bu guzel etkinlik icin tesekkurler...

    Mutfaga dair herseye ( yemekler, salatalar, tatlilar, tuzlular v.s ) yer vermeye calistigim bir blogum var. Degisik lezzetlerde kacinilmazlarimdan...

    http://www.renkliimutfak.blogspot.fr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etkinliğe katıldığınız ve blogunuzda paylaştığınız için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Selam,
    Etkinliğin hayırlı olsun...
    gfc: mutlu günlüğüm olarak takipteyim.
    Kişisel ve hayata dair paylaşımlar yaptığım bloguma beklerim. mutlugunlugum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etkinliğe katıldığınız için teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Blogumda da yayinladim umarim bol katilimlar olur :)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, ben de katıldım bu güzel etkinliğe. GFC'den de, buradan da ismim ve soyismim ile takipteyim.

    Ha Pollyanna Ha Fullyanna: Seyahat, gezi, kitapp, kozmetik, sosyal sorumluluk projeleri ve sanatın her alanından kesitlerin olduğu kişisel bir blog. Biraz deli dolu olduğumdan blogumda benim gibi. Emin olun sıkılmayacaksınız.

    Blogumda da aynı zamanda yayınladım postu--> http://kucukaksoyfulya.blogspot.com.tr/2015/01/blog-kesif-etkinligi-sirineler-tansyor.html

    Sevgiler,
    FK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katıldığınız ve blogunuzda yayınladığınız için çok teşekkür ederim :) Ziyaretçiniz bol olsun :)

      Sil
  8. Merhabalar sirineler ve belki de sirinler, tesekkurler etkinlik için.
    Ben de katilmak isterim tabiiki.
    Ben Sultan, Sulti's blogunun sahibi, Strasbourg'ta yasiyorum, anneyim, çalisiyorum ve blogumda hayatimdakileri paylasiyorum: kozmetik urunleri tanitimlari, meshur Monday Look larim, mutfagimda pisenler, izlediklerim, gezdiklerim, igne iplik orgu, okuduklarim...gerisi için bloguma beklerim. Size de seve seve gelirim, gorusmek uzre, bye bye!
    Blogunu takibe aldim sevgili Somurtkan Sirine, bana da beklerim.
    Sulti's
    http://asulti2000.blogspot.fr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)
      Etkinliğime katıldığınız için çok teşekkür ederim. Bende blogunuzu takipteyim :)

      Sil
  9. Merhaba, ne güzel bir etkinlik olmuş :)) GFC'den Kitap Tutkusu ismiyle takipteyim.

    Blogumun adı Kitap Tutkusu. Tam adından da anlaşıldığı üzere kitap bloguyum *_* Okuduğum kitaplar hakkındaki düşüncelerimi, fuarları, kitap alışverişlerimi yazıyorum.

    İncelemek isteyenler için: http://kitaptutkum.blogspot.com.tr/

    :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etkinliğe katıldığınız için çok teşekkürler :) Takipçinizim ben de :)

      Sil
  10. Merhaba, ben de blogunuzu ve etkinliğinizi Fulya'cım sayesinde öğrendim, çok şirin bir etkinlik olmuş seviyorum böyle etkinlikleri,
    Benim blogumda makyaj bakım kitap film gezdiğim yerler fotoğraflar kişisel bakım kısacası hayatımla ilgili ve yeniliklerle ilgili paylaştığım bir çok şey var blogumda, www.lifeofyasmina.com a sizleri de beklerim.

    Blogumda da duyurdum link : http://www.lifeofyasmina.com/2015/01/blog-kesif-etkinligi.html
    GFC: lifeofyasmina
    Blog: www.lifeofyasmina.com
    Sevgiler herkese,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)
      Etkinliğe katıldığınız ve blogunuzda paylaştığınız için çok teşekkür ederim :)
      Ben de sizi tanımış oldum.Takipteyim :)

      Sil
  11. Selamlar, Sosyal medayada gördüm etkinliğinizi blogunuzu takip etemeye başladım bende bloguma beklerim :) Blogumda hayata dair herşey var :)

    http://www.mehtapslifestyle.com
    https://twitter.com/MyLittleMascara
    https://instagram.com/mylittlemascara
    https://www.facebook.com/mylittlemascara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)
      Katılımınız için teşekkürler. Ben de blogunuzu takipteyim :)

      Sil
  12. merhabalar :) bende ordan burdan hayattan yazan bir insanım :)
    imrossa.blogspot.com.tr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılımınız için teşekkürler :) Takibe aldım blogunuzu :)

      Sil
  13. Merhaba. Bloğunuzu izlemekle işe başladım. Blok keşif etkinliklerini seviyorum. Birbirimizi tanıma fırsatı buluyoruz. Size de böyle bir paylaşıma aracılık ettiğiniz için teşekkür ederim.
    Benim yemek, pasta tarifleri bloğum var. Umarım izler ve beğenirsiniz.

    http://renklipastasepeti1.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)
      Ben teşekkür ederim katıldığınız için :) Blogunuzu takibe aldım :)

      Sil
  14. Merhaba:)
    Moda ve kozmetik uzerıne yazılar yazdıgım bır blogum var herkesi bekliyorum:)
    ilaydas-wonderland.blogspot.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılımınız için teşekkür ederim :) Takipteyim sizi :)

      Sil
  15. Merhaba :)
    Dizi, film ve kitaplar üzerine yazılar yayınlıyorum. Herkesi bekliyorum..
    http://crasulla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katıldığınız için teşekkürler :) Takibe aldım blogunuzu :)

      Sil
  16. Benden de herkese merhabalar bu güzel etkinlik için çok teşekkürler, benim bloğum makyaj ve Kozmetik ürünleriyle ilgili şimdiden ekleyen herkese tşkler:) lilamakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılımınız için teşekkürler :) Takipçinizim :)

      Sil
  17. merhaba genelde bu etkinliklere katılmaya çalışıyorum.Takibe aldım somurtkan şirine :)
    Blogumda hobilerimi paylaşıyorum ama en çok da kanaviçe paylaşımları yapıyorum.,hepinizi beklerim :))

    http://seffafbulutlar.blogspot.com.tr/


    Facebook:seffafbulutlar
    instagram:http://instagram.com/seffafbulutlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katıldığınız için teşekkür ederim :) Blogunuzu takibe aldım :)

      Sil
  18. Merhaba çok güzel bir etkinlik olmuş :)

    pembevosvosum.blogspot.com

    Gördüğüm, duyduğum, dinlediğim, izlediğim, okuduğum ne varsa paylaştığım bir blogum var, beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katıldığınız için teşekkür ederim :) Blogunuzu takipteyim :)

      Sil
  19. Herkese merhabalar. Blog dayanışması adına güzel bir etkinlikte bulunduğun için öncelikle teşekkürler. ;)
    Birbirimize destekçi ve takipçi olmak adına tanıma fırsatı bulucağım tüm arkadaşları sıcacık paylaşımlarla samimi dostluklar kurmak adına kendime özgü tariflerimi paylaştığım yemek tarifleri bloguma beklerim. ;)
    http://mutfakhazinem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim katılımınız için :) Blogunuzu takibe aldım :)

      Sil
  20. merhaba

    Ben de kozmetik ağırlıklı olmak üzere, yemek tarifleri,gezi,film kitap vb yaşam konularında yazıyorum.

    www.lifestyleofsiri.blogspot.com

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katıldığınız için teşekkür ederim :) Blogunuzu takibe aldım :)

      Sil
  21. Merhaba. Etkinlik için teşekkür ederim. Ben kalemderi.blogspot.com adresinde kendi yazdığım öykü, şiir, deneme vs. yazılarımı yayımlıyorum. Bloğumun adı Söz Sanatı. Okumayı seven herkesi beklerim. Tekrar teşekkürler, sevgiler.

    YanıtlaSil
  22. Merhabalar :))
    Bana dair her şeyi barındıran kişisel bir blog benimkisi de. Herkesi beklerim :)

    http://smilefreedom23.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  23. Merhaba etkinlik çok güzelmiş :) Güzellik ile ilgili her şeyi yazıyorum.Beklerim

    begumsel.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)
      Etkinliğime katıldığınız için çok teşekkür ederim. Bende blogunuzu takipteyim :)

      Sil
  24. Etkinliğinize katıldım. sizi takipteyim. Sizi ve tüm bloggerları bloguma bekliyorum. http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)
      Etkinliğime katıldığınız için çok teşekkür ederim. Bende blogunuzu takipteyim :)

      Sil
  25. Merhaba burada olmak çok güzel.! 1 ocak 2013 de yayın hayatına başladım. Minik Meleklerimle hayatımın güncesine her gün yeni umutlarla bir sayfa bir sayfa daha eklemek üzere buradayım .
    sizlerle tanışmak dost olmak beni çok mutlu edecektir.Sevgilerimle .Tigris
    tigrisdriver.blogspot.com Minik Meleklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)
      Etkinliğime katıldığınız için çok teşekkür ederim. Bende blogunuzu takipteyim :)

      Sil
  26. Tabi ki ben de varım :) Hobi,dekorasyon,evlilik hazırlıkları ağırlıklı yazıyorum ve de bekliyorum :)

    http://scldrn.blogspot.com.tr/ >>>>>> Pembe Kreasyon

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)
      Etkinliğime katıldığınız için çok teşekkür ederim. Bende blogunuzu takipteyim :)

      Sil
  27. merhaba ben de varım.:)
    sevdicann bloğunun sahibesiyim.
    Blogumda her telden samimi yazılar paylaşıyorum: )
    Daha önce geniş katılımlı bir blog keşif etkinliği yapmıştım.:)
    Hepinizi beklerim.sevgiler: )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)
      Etkinliğime katıldığınız için çok teşekkür ederim. Bende blogunuzu takipteyim :)

      Sil
  28. Merhabalar herkese:)))
    Çok güzel bi etkinlik öncelikle tebrik ederim böyle etkinlikleri başlatmak gerçekten çok güzel birşey:)
    Bende katılmak isterim:)
    Blogumun adı ' çikolatalı güzellik notları' , hem türkçe hem ingilizce güzellik, moda ve makyaj üzerine yazılar yazıyorum.Bu alanlarda araştırma yapmak benim için büyük bir tutku, eğer sizde ziyaret edip yararlanabileceğiniz notlar bulursanız benden mutlusu olmazz:)) bekliyorum kızlar:)) bende hem kendim ziyaret edeceğim hemde iade-i ziyaretlere geleceğim:)
    sevgiler:)
    http://cikolataliguzelliknotlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)
      Etkinliğime katıldığınız için çok teşekkür ederim. Bende blogunuzu takipteyim :)

      Sil
  29. Çok teşekkür ederiz bu etkinlik için... Ben, gündelik hayata dair kişisel yazılar yazıyorum, ha bir de bu aralar ingilizce günlük tutmaya çalışıyorum. Okumayı seven herkesle kaynaşmaya hazırım :) http://dilekerenn.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)
      Etkinliğime katıldığınız için çok teşekkür ederim. Bende blogunuzu takipteyim :)

      Sil
  30. Merhaba böyle bir etkinlikte ben de olmak isterim. Ben de blogumda kullandığım ürünlerle ilgili yorumlarımı yazıyorum. Şu an da devam eden sevgililer günü çekilişimde de bir kişiye istediği renk Nars allık hediye ediyorum. Hem bloguma hem çekilişime beklerim. Şirineciğim sana da çok teşekkürler böyle bir etkinlik başlattığın için. Hemen blogumda duyuruyorum ben de :D www.acemiden.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)
      Etkinliğime katıldığınız ve blogunuzda paylaştığınız için çok teşekkür ederim. Bende blogunuzu takipteyim :)

      Sil
  31. Bütün şirinelere merhabalar :-) Bu tarz etkinliklere katılmayı çok seviyorum, size de teşekkür ederim :-)
    Ben de bloğumda denemiş olduğum kozmetik ürünleri hakkında görüşlerimi paylaşıyorum. Ziyaret etmek isteyenleri beklerim, ben de ziyaretlerinize gelirim :-)
    http://guzellikuykum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)
      Etkinliğime katıldığınız için çok teşekkür ederim. Bende blogunuzu takipteyim :)

      Sil
  32. Merhaba. Ben bloğumda; kişisel gelişimden çocuklara, yemekten kitaba, koçluktan anneliğe iç sesimde ne varsa onları paylaşıyorum. Sayfama yapacağınız ziyaretler ve kim bilir belki de takip kararlarınız beni çok mutlu eder :) Şimdiden teşekkürler.

    http://hilalkafe.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)
      Etkinliğime katıldığınız için çok teşekkür ederim. Bende blogunuzu takipteyim :)

      Sil
  33. Merhabaaa :) Öncelikle bu etkinlik için teşekkür ederim, çok yararlı bir paylşaım olmuş. :) Sizi hemen takibe aldım ^-^ Ben bloğumda ağırlıklı olarak makyaj ürün tavsiyelerinden, makyaj yapımından ve makyajda püf noktalardan bahsediyorum. Daha sonra okuduğum kitaplardan, alışveriş ve indirimlerimden, kedilerden ve hayvanlardan, üniversite sınavından vs bilgisi olduğum herbirşeyden biraz biraz paylaşıyorum. Hepinizi beklerim, ziyaretçi yorumlarını herzaman merak etmişimdir :)

    www.sanatinsaklisirlari.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)
      Etkinliğime katıldığınız için çok teşekkür ederim. Bende blogunuzu takipteyim :)

      Sil
  34. Merhaba, etkinlik için teşekkür ederim. Altın, gümüş, doğal taşlar ve takı modası ile ilgili bilmek istediğiniz her şey bloğumda beklerim.

    takimodam.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)
      Etkinliğime katıldığınız için çok teşekkür ederim. Bende blogunuzu takipteyim :)

      Sil
  35. Merhaba, öncelikle etkinlik için teşekkürler. Ben blogumda cilt bakımı ağırlıklı olmak üzere, kozmetik, makyaj ve alışveriş deneyimlerimi paylaşıyorum. http://aynadakiayisigi.blogspot.com Herkesi beklerim. Takipteyim bu arada. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)
      Etkinliğime katıldığınız için çok teşekkür ederim. Bende blogunuzu takipteyim :)

      Sil
  36. Merhaba! :) Öncelikle bu güzel etkinlik için teşekkürler ^^

    Hayvanlar üzerinde deney yapmayan kozmetik ve kişisel bakım ürünleri hakkındaki yorumlarım, saç, makyaj, alışveriş, saç bakımı, cilt bakımı, kısacası güzellikle ilgisi aklınıza gelebilecek ne varsa bloğumda karşınıza çıkabilir. :)

    bakimliginepig.blogspot.com.tr

    Ayrıca şu anda bloğumda devam etmekte olan ve the Balm ürünlerinden oluşan bir çekiliş var, kaçırmamanızı tavsiye ederim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)
      Etkinliğime katıldığınız için çok teşekkür ederim. Bende blogunuzu takipteyim :)

      Sil
  37. Merhaba bu guzel etkinlik icin tebrikler :) ellerinize saglik. Bende herkesi bloguma beklerim :) Blogumda annelik seruvenim bebek gelisimi yemek tarifleri ve hobi denemeleri var kisaca hayata dair hemen hersey :)
    http://eylullegel.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)
      Etkinliğime katıldığınız için çok teşekkür ederim. Bende blogunuzu takipteyim :)

      Sil
  38. Yeni yeni kişiler ile tanışmak için çok güzel fırsat oluyor bu etkinlikler... ben bazen yaptığım bir DIY bazen gezdiğim yerleri bazen çektiğim fotoları paylaştığım bir blogum var azbirazgozde ye hepinizi beklerim:) http://azbirazgozde.blogspot.com/?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)
      Etkinliğime katıldığınız için çok teşekkür ederim. Bende blogunuzu takipteyim :)

      Sil
  39. Çok güzel düşünülmüş bir etkinlik. Ben de ne zamandır bu tarz bir şey arayışındaydım. :)
    Benim de naçizane blogum. Uzakdoğu ağırlıklı yazılarımı paylaşıyorum. ^^
    http://korelinincadikazani.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)
      Etkinliğime katıldığınız için çok teşekkür ederim. Bende blogunuzu takipteyim :)

      Sil
  40. Merhabalar! Harika bi posttu bu biraz gec gormeme ragmen, hemeeen bir adim atmak istedim:) buralarda yeniyim buda benim http://beautynotesofillios.blogspot.com.tr/?m=1 blogum😙 ziyaret ederseniz cok mutlu olurum 😌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)
      Etkinliğime katıldığınız için çok teşekkür ederim. Bende blogunuzu takipteyim :)

      Sil
  41. Merhabalar tatlım, bloğum moda, günlük kombinlerim ve el emeklerim,
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/
    bana da beklerim tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)
      Etkinliğime katıldığınız için çok teşekkür ederim. Bende blogunuzu takipteyim :)

      Sil
  42. Merhabalar etkinlik için teşekkürler :) benim de taze bir blogum var blogumda güzellik ile ilgili her şeyi yazıyorum http://mavipembehuydurbende.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)
      Etkinliğime katıldığınız için çok teşekkür ederim. Bende blogunuzu takipteyim :)

      Sil
  43. Merhaba bu güzel etkinliğe bende katılmak istedim. Kozmetik,bakım,güzellik hakkında bir blogum var.
    http://kalemruj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)
      Etkinliğime katıldığınız için çok teşekkür ederim. Bende blogunuzu takipteyim :)

      Sil
  44. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  45. merhabalar çok güzel bir etkinlik oluşturmuşsunuz teşekkür ederim

    http://menekserengi.blogspot.com.tr/

    yemekler, pastalar, börekler üzerine blogum kısacası tarif bakmak isteyen beni takip edebilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)
      Etkinliğime katıldığınız için çok teşekkür ederim. Bende blogunuzu takipteyim :)

      Sil
  46. Merhabalar etkinlik çok güzel olmuş.Ben de Okul Anneleri olarak katıldım.Sevgiler. Arkadaşları da bekliyorum www.okulanneleri.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :)
      Etkinliğime katıldığınız için teşekkür ederim ben de takipteyim sizi.

      Sil
  47. Gerçekten çok güzel bir etkinlik.Bloğunu da çok beğendim takipteyim.Sizi de benim bloğuma bekliyorum. :)) naynaynomm.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :)
      Etkinliğime katıldığınız için teşekkür ederim ben de takipteyim sizi.

      Sil
  48. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  49. Mükemmel bir etkinlik olmuş.Hay aklınla bin yaşa canım :) Benimde blogumun adı gibi içinde http://birsepetdolusu.blogspot.com/ şeyler olan bir blog.Şuan içini yeni yeni doldurmaya başladım.Gelin buyrun beklerim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :)
      Etkinliğime katıldığınız için teşekkür ederim ben de takipteyim sizi.

      Sil
  50. Kesinlikle bir çok genç arkadaşımızın emek verip keşfedilmemesi de beni çok üzüyordu.Bu bakımdan çoook güzel bir etkinlik olmuş.Hazır böyle bir etkinlik var,ben de katılayım bari :)
    Kitap yorumları ve kitaplarla ilgili her şeyi paylaştığım kendi bloguma da sizleri bekliyorum: 30secondstobooks.blogspot.com :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :)
      Etkinliğime katıldığınız için teşekkür ederim ben de takipteyim sizi.

      Sil
  51. Merhaba ne kadar güzel bir etkinlik... Teşekkürler :)

    Kişisel Bakım ve Makyaj Ağırlıklı olmak üzere hayata dair her konuda yazıyorum. Beklerim.

    http://blogkizsalseyler.blogspot.com
    Facebook: www.facebook.com/kizsalseylerblog

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :)
      Etkinliğime katıldığınız için teşekkür ederim ben de takipteyim sizi.

      Sil
  52. Bende bununla ilgili bir yazı yazdım dediğiniz gibi hepinizi bekliyorum etkinliğe 😊 naynaynomm.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler yayınladığınız için :)

      Sil
  53. Merhabalar :)
    Etkinliğime katıldığınız için teşekkür ederim ben de takipteyim sizi.

    YanıtlaSil
  54. Tebrik ederim, harika bir etkinlik.

    YanıtlaSil
  55. Merhabalar.Çok güzel bir etkinlik.
    Bloğumda sizlere özel tavsiyelerimi,yaptığım alışverişleri,hayatıma dair sizinle paylaşmak istediğim anılarımı bulabilirsiniz.
    Bloğuma beklerim :)
    http://visnelimuffiin.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :)
      Etkinliğime katıldığınız için teşekkür ederim ben de takipteyim sizi.

      Sil
  56. Merhabalar,

    Nail art ile ilgilenen herkesi bloguma bekliyorum.

    http://nailartinwonderland.blogspot.com/

    Blogumda tüm nail art çalışmalarımı adım adım fotoğraflayarak ve kimi zaman video ile destekleyerek hazırlıyorum.

    http://nailartinwonderland.blogspot.com/

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :)
      Etkinliğime katıldığınız için teşekkür ederim ben de takipteyim sizi.

      Sil
  57. Merhaba. Böyle bir etkinlik başlattığınız için teşekkürler :) Benim çok yeni bir bloğum var. Destek olursanız çok sevinirim. Sizi takipteyim. Sevgiler :)
    http://visneliruj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :)
      Etkinliğime katıldığınız için teşekkür ederim ben de takipteyim sizi.

      Sil
  58. Merhaba ^_^ Etkinliğinize bende katılmak isterim ^_^
    Serdar Tikit adı ile sizi takipteyim.
    Blogumda dizi,film,hikaye ve benzeri şeyler yazıyorum... Yazılarım Asya ağırlıklı oluyor ^_^
    Hepinizi bloguma beklerim :)

    Blogumun Linki; http://birfanboyungunlugu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  59. Merhaba ^_^ Etkinliğinize bende katılmak isterim ^_^
    Serdar Tikit adı ile sizi takipteyim.
    Blogumda dizi,film,hikaye ve benzeri şeyler yazıyorum... Yazılarım Asya ağırlıklı oluyor ^_^
    Hepinizi bloguma beklerim :)

    Blogumun Linki; http://birfanboyungunlugu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      Katılımınız için teşekkürler. Ben de blogunuzu takibe aldım :)

      Sil
  60. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  61. Merhaba, bu hoş etkinliğe bende katılmak isterim :) Şeyma Giritli ismi ile bloğunuzu takip ettim ^.^
    Benim 2 aylık bir bloğum var: Kendin yap, kırtasiye, sevimli tasarımlar ve çizimler üzerine bir blog :)
    Bloğum: http://manneki.blogspot.com.tr/
    Herkesi bloğuma bekliyorum, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)
      Etkinliğe katıldığınız için teşekkürler.Ziyaretçiniz bol olsun :)
      Sevgiler..

      Sil
  62. Merhaba, etkinliği her ne kadar geç görmüş olsam da yine de katılmak istedim. Çok hoş bir etkinlik olmuş, teşekkür ederim.
    Yeni yazmaya başlamış olduğum bloğumda, paylaşmanın çoğalttığına inanarak; hayata, insana dair her şeyi konuşurcasına yazarak paylaşmaya çalışıyorum.
    Bloğum: http://surprizmisafir.blogspot.com.tr/
    Siz de sürpriz misafirin bloğuna misafir olursanız sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)
      Etkinliğe katıldığınız için teşekkürler.Ziyaretçiniz bol olsun :)
      Sevgiler..

      Sil
  63. Merhaba:)
    Etkinlik için çok teşekkürler:)
    Ağırlıklı olarak kendin yap projelerime yer verdiğim vintage dekorasyon temalı bir blogum var. Evim dergisi şubat sayısında projelerim çıktı, fakat blogumu tanıtmada biraz zorlanıyorum. Bu fırsatı verdiğiniz için çok teşekkürler. Arkadaşlar destek verirseniz çok sevinirim:)

    http://sweetelishome.blogspot.com.tr/?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)
      Etkinliğe katıldığınız için ben teşekkür ederim.Ziyaretçiniz bol olsun :)
      Sevgiler..

      Sil
  64. Merhaba blog dünyasın da yeni sayılırım bu etkinliğe bayıldım burdaki arkadaşları takibe alıcam tek tek bloglarını inceleyeceğim sizleride kozmetik bakım ve modayle ilgili olan satfama beklerim :) http://meleklerin-ruyasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)
      Etkinliğe katıldığınız için ben teşekkür ederim.Ziyaretçiniz bol olsun :)
      Sevgiler..

      Sil
  65. Çok iyi olmuş bu etkinlik:)
    Her türlü ıvır zıvırımı paylaştığım bir blogum var,herkesi beklerim:)
    http://benimivirzivirlar.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)
      Etkinliğe katıldığınız için ben teşekkür ederim.Ziyaretçiniz bol olsun :)
      Sevgiler..

      Sil
  66. Harika bir etkinlik olmuş. Sizi takibe aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  67. Merhaba, bu tarz etkinlikleri ne kadar faydalı bulduğum ortada ki benimde böyle bir etkinliğim var, tanıtım ve keşif adı altında, katılabilirsiniz.. :) Kozmetik,bakım üzerine kısaca kadına ve hayata dair bir blog sahibesiyim..Sizleri de beklerim.. http://benimtutkumm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)
      Etkinliğe katıldığınız için teşekkür ederim.Ziyaretçiniz bol olsun :)
      Sevgiler..

      Sil
  68. Merhaba, bu tip etkinlikler blog dünyasına hareket getiriyor, iyi ki düzenlemişsiniz. GFC den takipteyim.
    Blogumda çok çeşitli hobi işlerim, dikiş, keçe, kağıt, dekorasyon fikirleri, DIY, değerlendirme, pratik uygulamalar, özel tariflerim, gezi yazılarım vb paylaşıyorum.
    Herkesi beklerim :
    www.nowacraft.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)
      Etkinliğe katıldığınız için teşekkür ederim.Ziyaretçiniz bol olsun :)
      Sevgiler..

      Sil
  69. Çok güzel bir etkinlik olmuş. Kişisel blog sahibiyim.İnşallah ileride bizlerde böyle güzel etkinlikler yaparız.Katılan arkadaşları yorumlar dışında görebileceğimiz bir sayfa da oluşturursanız birbirimizi daha kolay bulabiliriz diye düşünyorum.Teşekkürler:)

    Sevgilerle
    http://fernoce.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)
      Etkinliğe katıldığınız için teşekkür ederim.Ziyaretçiniz bol olsun :)
      Sevgiler..

      Sil
  70. Bu tarz etkinliklere bayılıyorum etkinlikler sayesinde harika bloglar tanıma ve harika ürünler hakkında fikir sahibi olma sanşım doğuyor son zamanlarda takip ettiğim blogları tektek gezmek en büyük hobim oldu.Benim bloğumdada makyaja ve bakıma dair herşeyden birazcık var herkesi bekliyorum link bırakırsanız seveseve takip ederim. pitat1980.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)
      Etkinliğe katıldığınız için teşekkür ederim.Ziyaretçiniz bol olsun :)
      Sevgiler..

      Sil
  71. Hoşgeldiniz :)
    Etkinliğe katıldığınız için teşekkür ederim.Ziyaretçiniz bol olsun :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  72. Merhaba, etkinliğinizden yeni haber aldım ve katılmak istiyorum :)) Blogumda Yemek Tarifleri, Güzellik & Makyaj, Aile ve Çocuk ile ilgili yazılar yayınlıyorum www.gamzenindunyasi74.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  73. Gerçekten çok güzel düşünmüşsün böyle etkinliklerle mükemmel bloglar keşfettim ve keşfetmeye devam ediyorum gerçekten çok faydalı oluyor, bizim de amacımız paylaşım olduğu için bizlere de bir bakıma ilham oluyor başka blog yazıları :)
    Ben bir çok konuda yazılarımı yazıyorum, yemekten, kendin yap projelerine, kozmetik malzemelerine, kitap yorumlarına kadar birçok konuda yazıyorum seni de bekleriim :) Nice güzel yazılaraa... http://asliliatalay.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  74. yedirenktekhayat.blogspot.com
    Gökkuşağı hikayesi
    Sizi izlemeye aldım bana da brklerimm

    YanıtlaSil
  75. Merhaba, Benim blogumuda keşfetmeniz için beklerim :).
    Teşekkürler güzel etkinliğiniz için :)
    Blogumda kozmetik cilt bakımı- Kore kozmetik cilt bakımı ürünleri ile ilgil deneyimlerim, TCA vb leke giderici peeling deneyimlerim, alışveriş vb konularda yazılarım yer almaktadır :)


    yeppeun-yeoja.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  76. Merhaba benim blogum makyaj , bakim ve moda uzerine :)
    aylindenipuclari.blogspot.com.tr

    Ayrica benim blogumda da Blog Takip Etkinligi ve devam eden bir Cekilisim var :) herkesi beklerim

    YanıtlaSil
  77. Merhabalar blogunuzu yeni kesfettim banada beklerim www.Ayseninyaptiklari.blogspot.com

    YanıtlaSil
  78. etkinlik devam ediyor mu :) ben aranıza henüz yeni katıldım. Hemen şuradayım^^
    http://penthosunyandasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  79. Geç olsun güç olmasın adamzeka.blogspot.com

    YanıtlaSil
  80. Biz çok geç kalmışız yahu! www.burakoli.com

    YanıtlaSil
  81. Sanırım geç kaldım.Ama yinede kendimi tanıtıyım.Kozmetik,yemek tarifleri ve dekorasyon üzerine yeni bir blog actim.Herkesi beklerim.
    http://elmasekerimm13.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  82. Ben de biraz geç kaldım ama, kitap yorumları bulunan blog'uma bütün kitap severleri bekliyorum. :) http://1kitapmeselesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  83. Merhaba biraz geç kaldım bende ama , böyle bir etkinlik başlattığınız için çok teşekkür ederim. Destek olursanız çok sevinirim kişiye özel butik kurabiye, pasta ve cupcake yapıyorum..

    http://alabutikpasta.blogspot.com.tr/

    Herkesi beklerim :)

    YanıtlaSil
  84. Merhabalar,
    Blogum da Dıy projeleri,az biraz yemek tarifleri daha fazlası için herkesi bloguma beklerim:)
    Etkinlik içinde teşekkür ederim :) Sesimizi duyurmamıza yardımcı oluyorsunuz :)

    http://bakbunubenyaptim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  85. Merhaba, bende katıldım etkinliğine cnm :) ve seni takibe aldım beklerim senide bloguma herkezi beklerim bloguma
    http://myakeup.blogspot.com.tr/ bakım,makyaj,güzellik içeren bloguma beklerim herkesi.

    YanıtlaSil
  86. Merhaba
    benimde genelde bakım üzerine yazdığım bir blogum var
    herkesi beklerim
    http://ceydacengiz.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  87. merhaba :)
    ben de blgumdaki çekilişe hepinizi beklerim yorumlarınız görüşleriniz benim için çok önemli
    http://sacinkizi.blogspot.com.tr/2015/03/blogumun-ilk-cekilisi.html

    YanıtlaSil
  88. Ben de bu etkinliği yeni keşfettim, geç kaldım /: Blog isminiz çok hoşuma gitti "somurtkan şirine"
    Herkesi bloğuma bekleriiim.
    http://bakimliibayan.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  89. merhaba, bende blogumda makyaj ve kozmetik ürünleri hakkında paylaşımlarda bulunuyorum.
    http://suslubykus.blogspot.com.tr/
    bloguma beklerim..:)

    YanıtlaSil
  90. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  91. Merhabaa,çok güzel bir etkinlik olmuuş.En yakın zamanda blogumda da paylaşıcam.Blogunuzu izlemeye aldım.GFC üzerinden de takipteyim.Makyaj-bakım-güzellik ile ilgili yazılar yazıyorum.Kendimce ürün incelemeri yapıyorum.Takip ederseniz çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
  92. Merhabaa,çok güzel bir etkinlik olmuuş.En yakın zamanda blogumda da paylaşıcam.Blogunuzu izlemeye aldım.GFC üzerinden de takipteyim.Makyaj-bakım-güzellik ile ilgili yazılar yazıyorum.Kendimce ürün incelemeri yapıyorum.Takip ederseniz çok sevinirim :)
    http://budabenimmakyajim.blogspot.com
    Instagram.com/budabenimmakyajim

    YanıtlaSil
  93. Merhabalar yeni bir blog sahibiyim benim blogum ojelerim ve nailartlarim üzerine hepinizi bloguma beklerim takip edenlere geri dönüyorum bu etkinlikler çok güzel çünkü hepimiz bir emek harcıyoruz sonuçta
    Instagram ve twitter : madamojeli
    Blog Sayfam :madamoje.blogspot.com

    YanıtlaSil
  94. Herkese merhaba. Blogumu yeni açtım . Blogum kitaplar gezdiğim yerler ve günlük düşünceler hakkında . Buyrun
    www.sokaktangecencocuk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  95. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  96. Merhabalar etkinliğinizi yeni gördüm takipteyim benim sayfama da beklerim :))
    http://lifeofnil.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  97. İlgi alanlarım olan Kozmetik, Moda, Ev Dekorasyon Ürünleri, Mutfak Sanatı, Turistik Geziler ve Keşfettiğim Mekanlar başta olmak üzere ele aldığım konuları ve deneyimlerimi sevgibabacangil.blogspot.com.tr adresinde yer alan Story’SE adını verdiğim blogumda paylaşıyorum.

    http://sevgibabacangil.blogspot.com.tr

    Bu etkinliğe çok ama çok sevindim! :) Tanıştığıma da çok sevindim :) Bende sayfama beklerim;

    Çoooook SEVGİLER! :)

    YanıtlaSil
  98. Böylesine güzel bir etkinlik için çok teşekkür ederim. Benim bloguma da beklerim:
    http://elifveyasam.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  99. Özel olarak takipteyiz. :)
    Eğer sinema hakkında bir şeyler öğrenmek; sinema kültürünü arttırmak ve aktif bir sinema iletişimine sahip olmak istiyorsanız buyrun...
    http://cinerjisinema.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  100. http://recellimakarna.blogspot.com.tr/2015/05/blog-kesif-etkinligi-degerli-blogger.html?m=1 etkinligime katilirsaniz daha cok ilgi goreceginize inaniyorum .

    YanıtlaSil
  101. Ayağımızın tozuyla bu sayfayla karşılaşmak süper! Takipteyiz tabi ki, ve bizde daha dün başladığımız bloğumuzda aileden keşiflere yer vermeyi planlıyoruz, umarım güzel anılar kalır bize:)

    www.ailecekgezilecek.com

    YanıtlaSil
  102. Merhabalar blog keşif etkinliğinden blogunuzu keşfettim ve takibe aldım :)

    Türkiye'de satılan ve Kore menşeili kozmetik ve cilt bakım ürünleri hakkında yorumlarımı yazıyorum blgoumda :)
    Banada beklerim :)
    Sevgiler ^^

    YanıtlaSil
  103. Blogunu yeni keşfettim ve takibe aldım
    Kozmetik ve bakım üzerine blog yazıyorum
    bana da beklerim.
    sevgiler :)
    www.meryyildiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  104. Merhaba takipteyim arkadaşlar benim blogumada beklerim hayata dair ne varsa yeni blogumda kızlarımla geçirdiğim zamanlar ürün deneyimi tavsiyeler

    http://fatmaninsirinleri.blogspot.com.tr/?m=0

    YanıtlaSil
  105. merhaba kızlar bende takipteyim beni de takip ederseniz sevinirim sevgiler. www.gamzecelikdemir.com

    YanıtlaSil
  106. Merhabalar, takipteyim ben de yeni açtığım bloguma sizi bekliyorum :)) http://ciltvemakyajbakimim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  107. Takipteyim beklerim http://teknatto.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  108. Yaşanmış zamanlar.
    Tecrübe edilmiş hayatlar.
    Dile getirilemeyen cümleler.
    Bir anı olur hatıralarda.
    Kalemin dokunuşu ile anılar yeniden vücut bulur.
    Bir elbise giyer bu sayfalarda...
    ...
    Tüm blogger ve blog okuyucusu arkadaşları Kişisel Blog sayfamı ziyarete beklerim.

    Blog Url : http://doktorhayat.blogspot.com.tr/

    SAYGILARIMLA

    YanıtlaSil
  109. merhabalar
    http://elissasufi.blogspot.com.tr/ adlı blogumda kozmetik, kitap , müzik ve günce yazılarımı paylasıyorum.
    Hepinizi beklerim..Geldiğinizde bir yorum bırakırsanız sizin blogunuzu kesfetme sansım olur..
    Tesekkurler

    YanıtlaSil
  110. Merhaba
    En İyi Film Tavsiyeleri

    http://filmtavsiyeyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  111. Merhaba bende yeniyim böyle keşif etkinliklerine ihtiyacım var çok teşekkürler hatırladığım blogları bulmaya çalışıyorum :)
    Kısa sürelerle bloggerlık ve site yazarlığı yaptım. Yeniden blog açmaya karar verdim. Blogumda makyaj, bakım, ürün incelemeleri, alışveriş vs paylaşımlarımı yapabileceğim samimi ortamım olsun istiyorum, bana eşlik etmez misiniz? :)

    Blogumun Adı: *Menfi's Diaries*
    http://menfiebrutas.blogspot.com.tr ♥

    YanıtlaSil
  112. Bloğumda güzellik, moda, dekorasyon, blog tavsiyeleri paylaşıyorum. Kısacası benim online günlüğüm :)
    Bu etkinliği kendi bloğumda da paylaşacağından emin olabilirsin :) adimutlulukblog.blogspot.com

    YanıtlaSil
  113. Benim blogumda da keşif etkinliği var http://adimutlulukblog.blogspot.com.tr/2015/07/etkinlik-blogcular-tansyor_6.html#more

    YanıtlaSil
  114. Merhaba blogunu takipteyim canım:) moda ve bakım üzerine olan bloguma ben de herkesi beklerim :) http://yesmyldrm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  115. Hepinizi bloğuma beklerim bloğum: http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/
    Güzellik ve bakımın yanısıra kültürel paylaşımlar da yapmaktayım sevgiler :)

    YanıtlaSil
  116. Hepinizi bloğuma beklerim bloğum: http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/
    Güzellik ve bakımın yanısıra kültürel paylaşımlar da yapmaktayım sevgiler :)

    YanıtlaSil
  117. Merhaba, takipteyimmm
    Kendi deneyimlerimizi, öğrendiklerimizi araştırdıklarımızı, gördüklerimizi ve yaşadıklarımızı, belki biraz da hayal gücümüzü sizinle paylaşmak istedik. Bize de bekleriz.
    http://dayindaybugun.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  118. Merhabalar blogunuzu takibe aldım. Benim blogum genel olarak kitaplar, pc oyunları ve filmler üzerine herkesi beklerim. http://birkitaphirsizi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  119. Blogunuzu yeni tanıdım, çok beğendim. Etkinlik için teşekkürler. Bende bloguma bekliyorum. Güzellik adına herşeyi bulabilirsiniz.

    Çok Sevgiler,

    http://kadinlamakyaj.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  120. bende kozmetik bakım yazılar yazıyorum sizi takibe aldım beklerim

    kendineecemlebak.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  121. Merhaba güzellik adına bir blog açtım ve desteklerinizi bekliyorum lütfeen :)) hayalperestsaturn.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  122. Merhaba güzellik adına bir blog açtım ve desteklerinizi bekliyorum lütfeen :)) hayalperestsaturn.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  123. Merhabalar, Filmler'm, Diziler'm, Geziler'm, Güncel Etkinlikler,Ivır Zıvır başlıkları altında paylaşımlar yapıyorum, herkesi bloguma beklerim.

    http://korefenomeni.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  124. Merhabalar.
    Çok güzel bir etkinlik olmuş gerçekten.
    Bloğumu 5 ay sonra tekrar açtım ve Bloğumda Güzellik,Bakım,Hobi ve Ürün satışları yapıyorum :)

    Blog adresim: http://pembezaman.blogspot.com.tr/
    İnstagram: Pembezaman

    YanıtlaSil
  125. Merhabalr herkese :) Baya katılım olmuş dahada fazla olur umarım :)
    Benim blogum moda üzerine. Herkesi bekliyorum umarım sizlerde beğenirsiniz :)

    blog: http://afsarogluasli.blogspot.com.tr/
    instagram: asliafsaroglu

    YanıtlaSil
  126. merhaba çok güzel düşünmüşsünüz gerçekten :) edebiyat meraklılarını ve hayatın her anından karşılıklı bir şeyler paylaşmayı seven insanları bloğuma bekliyorum http://gunusolumak.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  127. merhabaaa bende katıldım etkinliğinize gfc den takibe aldım sizi,benim blogumda bakım,makyaj ve spor diyet üzerine bir blogum var hepinizi beklerim
    http://guzellikhareketi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  128. herkese merhaba
    ben blogumda
    daha fit daha huzur dolu bir yasam için önerilerimi yazıyorum bir ilates egitmeni olarak
    herkesi beklerim:)

    http://dengeliyasamogretisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  129. herkese merhaba
    ben blogumda
    daha fit daha huzur dolu bir yasam için önerilerimi yazıyorum bir ilates egitmeni olarak
    herkesi beklerim:)

    http://dengeliyasamogretisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  130. Ben çok ama çok geç kalmışım ama geç olsun da güç olmasın derler, kendin yap projeleri ile hazırladığım dekorasyon örnekleri olan bir bloğum var herkesi beklerim destekleyene seve seve destek olurum.
    https://gomectevim.blogspot.com.tr
    İnstagram:gomectevim

    YanıtlaSil
  131. Merhaba, ben de kozmetik ürünlere dair deneyimlerimi başkalarına da faydalı olabilmek adına paylaşıyorum. Herkesi beklerim :) http://yelizinkesifleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  132. Merhaba, sizi takip ettim :)
    Güzellik ve kitap konularının ağırlıklı olduğu fakat kendimi sınırlandırmadığım bir blog sayfam var, takipleşirsek çok sevinirim olumlu olumsuz eleştiriye açığım merakla bekliyorum teşekkürler şimdiden :)

    aysenurtuter.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  133. Merhaba, sizi takip ettim :)
    Güzellik ve kitap konularının ağırlıklı olduğu fakat kendimi sınırlandırmadığım bir blog sayfam var, takipleşirsek çok sevinirim olumlu olumsuz eleştiriye açığım merakla bekliyorum teşekkürler şimdiden :)

    aysenurtuter.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  134. Yadigar Hediyelikler
    https://yadigarhediyelikler.blogspot.com.tr/

    Blogum Gümüş takı severlere ve tesbih türlerine ilgi duyanlara hitap ediyor.Ben sizi takibe alıyorum sizde benim blogumu takibe alırsanız sevinirim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...