3 Ağustos 2014 Pazar

Beyaz Begonvil Blog Keşif Etkinliği

Herkese merhabalar :)
Yine bir etkinlik duyurusu ile karşınızdayım. Daha önce sevgili Beyaz Sır böyle bir etkinlik başlatmıştı hatırlarsanız ve çok ta güzel bir etkinlik olmuştu ki sayesinde birçok yeni blog tanımıştım.. Şimdi ise benzer bir etkinlik sevgili Beyaz Begonvil tarafından düzenleniyor ve tabiki hemen katıldım yine :) Siz de blogunuzu daha geniş bir kitleye duyurmak ve yeni bloglar keşfetmek isterseniz buradan etkinliğe katılabilirsiniz. Umarım yine çok güzel ve yararlı bir etkinlik olur hepimiz için :)


Sevgiler..



28 yorum:

  1. ne tatlı şeyler yapıyolar değil mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle :) Çok yararlı bu tür etkinlikler :)

      Sil
  2. Bende geldim ve hemen ekledim.Bloga ilk giriş çok sevimli ve pozitif etki bırakıyor:)Özellikle de logo daki grafiğe bayıldım:) Görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :) Çok teşekkür ederim güzel düşünceleriniz için :) Sevgiler..

      Sil
  3. Katılımın ve paylaşımın için teşekkür ederim tatlım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) Ben teşekkür ederim böyle güzel bir etkinlik başlattığınız için :))

      Sil
  4. duyuru ıcın tesekkuler bende zıplayım hemen etkınlıge :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) Güzel bir etkinlik varsa herkese duyurmak gerek tabii :))

      Sil
  5. Merhaba :) blogunuzu etkinlik sayesinde keşfettim ve takibe aldım banada beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz teşekkür ederim :) Bende hemen uğradım blogunuza ve bir şirineyle daha tanıştığım için memnun oldum :)) Sevgiler..

      Sil
  6. Gerçekten çok güzel bir etkinlik oldu.bu sayede birbirinden güzel blogları keşfetme fırsatı buluyoruz :) bende blog keşif etkinliği sayesinde keşfetmiş oldum bloğunuzu bana da beklerim :D. http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok faydalı oluyor böyle etkinlikler. Teşekkür ederim geldiğimiz için bende çoktan takipciniz oldum bile :))

      Sil
  7. merhaba,
    etkinlikten gördüm tanımak tanışmak istedim.
    Hoşgeldin.
    Ben Oya,
    http://yenigelinyenihayat.blogspot.com/ bakımsız blogunun sahibiyim.
    Hep şu instagramdaki paylaşımlarımızın artması ile bakımsızlaştı blogum :(
    belki tekrar canlanır nedersin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :) Memnun oldum tanıdığıma :) Evet instagram kullanım kolaylığı sebebiyle bizleri kendine çekse de blog yazmak başka bir keyif o yüzden bence yazmaya devam edin takipteyim sizi ;)

      Sil
  8. Merhabalar.. Iade- i ziyarete geldim, iyi ki de gelmisim :) Bu etkinlikler cok guzel, sayesinde bende bir sirine oldum :))
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, iyi ki geldiniz :)) Evet bu tür etkinlikler olmalı arada sayesinde birçok güzel insanla tanışma fırsatı buluyoruz :) Ve şirineler arasına katıldığınız için tekrar teşekkür ederim :)) Sevgiler..

      Sil
  9. Merhabalar :)
    Ben de bu etkinlikte gördüm sizi :) ben de beklerim..

    http://ebrununatolyesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :) Takipçinizim bende. Sevgiler..

      Sil
  10. merhaba,

    keşfettim geledim.
    bana da beklerim.

    sevgiler.
    http://burcuaydn04.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar :) Çok hoş bir blogunuz var takipcinizim bende :)

    YanıtlaSil
  12. Merhabalar iadeyi ziyarete geldim. Harika bir etkinlik oldu. Keşfetmediğim bir çok blog keşfettim. Sizin gibi. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz teşekkür ederim geldiğimiz için :) Kesinlikle çok güzel ve faydalı bir etkinlik oldu :) Sevgiler..

      Sil
  13. Yeni açılmış bir moda-hobi sitesidir beklerim :) http://www.modaavrupa.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz ziyaret edeceğim tabi ki :)
      Sevgiler..

      Sil
  14. Merhaba Meltem hanımcım. Bende iadeyi ziyarete geldim. Blogunuz çok hoş:))
    Güzel bir etkinlik oldu:)
    Buradaki dostlarıda bloguma bekliyorum:)
    http://ebruli1907.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz ziyaretiniz beni mutlu etti :) Öyle düşünmenize sevindim.Kesinlikle çok guzel,faydalı bir etkinlik oldu :) Sevgiler..

      Sil
  15. Merhaba! :) Ben de blogumda kimi zaman ürün incelemeleri yapıp, kimi zamansa tatil anılarımdan bahsediyorum.. Kimi zaman mekan önerilerinde bulunup, kimi zaman evimde diktiğim çiçeklere kadar paylaşabiliyorum... Duygusal iniş çıkışlardan, vize kuyruklarına kadar hayata dair herleyi ele almaya çalışıyorum :) Harika etkinlik için çok teşekkürler, Bende Story'se adlı bloguma beklerim... Çok Sevgiler,

    http://sevgibabacangil.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...