6 Temmuz 2014 Pazar

Avon Color Trend Ruj: Doll Pink

Avon Color Trend Doll Pink

Merhabalar herkese.. Bu güzel sıcak yaz gününde sizlere cıvıl cıvıl renkte bir rujdan söz etmek istiyorum. Avon'un rengarenk serisi Color Trend rujlarından olan Doll Pink, pembenin capcanlı bir tonu.Dediğim gibi tam yaz günlerine uygun. İçinizdeki neşeyi, dudaklarınıza taşıyor.


Avon Color Trend Doll Pink

Ruj, bu güzel renginin yanı sıra çok ta güzel bir kalıcılığa sahip. Saatlerce sürdüğünüz gibi kalıyor. Doğrusu bu kadarını beklemiyordum.. Yapısına gelirsek, pürüzsüz bir bitirişe sahip. İlk sürüşte rengini tam olarak veriyor. Üstelik rahatsız edici bir kokusu da yok. 

Avon Color Trend Doll Pink


Sonuç olarak, rengi çok güzel, kalıcılığı gayet iyi, fiyatı da oldukça uygun olan Color Trend Doll Pink Ruj'u ben çok severek kullanıyorum. Kendisini Avon kataloglarında bulabilirsiniz.
Siz Color Trend rujlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Yorumlarınızı bekliyorum.
Güzellikle kalın..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...