19 Temmuz 2014 Cumartesi

Bazı İnsanlar..



Şimdi akşam akşam bu alakasız yazı da nereden çıktı demezsiniz umarım. İçimden geldi, içimden gelmesine sebep olan bir şeyler yaşadım belkide ve içimde kaldıkça daha kötü olacağından yazmak istedim. Sadece yazmak.. Başlık belki de bu olmamalıydı ama tanımlayamadığım için o bazı insanları böyle yazdım. Evet bazı insanlar bu dünyaya yalnızca kalp kırmak için gelmiş! Söylediğim söz karşımdakini üzer mi, kalbini kırar mıyım acaba demeden konuşmayı pek sever bu kişilikler. En önemlisi de eleştirmeye bayılırlar.. Ya seni neden bu kadar ilgilendiriyor ki bir insanın dış görünüşü, davranışları, kişisel özellikleri?? Neden bu sürekli birilerini yargılama hali ? Mutlu mu eder birini üzmek insanı? Ama galiba bu kişileri mutlu ediyor ki hiç çekinmeden insanları bu kadar rahat eleştirip, kalbini kırabiliyor.. Vazo değil bu insan kalbi.. Kırılınca toparlayamazsın öyle kırıklarını hemen.. Biliyorum, hayatta her zaman karşımıza böyle insanlar çıkar ne yazık ki.. Yapılması gereken, ne dediklerini önemsememek, söylenenlere takılıp kendimizi üzmemek ama gelin görün ki bunu yapmak o kadar da kolay değil.. Bu güne kadar birçok kişi tarafından birçok kez kalbim kırıldı. Genelde kırılan taraf ben olurum evet. Ama olsun, en azından bile bile kimsenin kalbini kırmak isteyen taraf ben olmadım. Haklı da olsam, haksız da olsam özür diledim hep.Herkese iyi niyetle yaklaştım.Şuan bu yazıyı yazarken bile gözlerimden yaşlar eksik olmadı.. O derece de duygusal biriyim işte.. Ama ne yazık ki duygusallık ve iyilik kimsenin umurunda değil. Kötüyseniz herkes yanınızda, iyiyseniz işleri düşerse gelirler.. Bu hayat böyle. Ben kendimi üzüyorum, siz üzmeyin.. 
İyi geceler..

4 yorum:

  1. O bazı insanlar insanları teker teker kaybedip birgün yalnız kalmaya mahkumlar..
    Sıkma o güzel canını sen..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke herkes gerçekten hakettiği değeri görse.. Belki birgün evet.. Herşeye rağmen senin gibi güzel kalpli insanların olduğunu bilmek güzel. Tanımak ta öyle.. Teşekkür ederim yorumun için.. Çokça sevgiler..

      Sil
  2. benim adım khan filmini izledinizmi ?
    izledigim günden beri bir replik aklımda dolaşıyorum
    dünyada 2 çeşit insan vardır
    iyi insanlar
    kötü insanlar

    keşke bizde hak edene hakkettiği gibi davranmayı ögrensekte yara almasak daha fazla ツ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır izlemedim ama izlemek istediğim filmler arasında.. Kesinlikle haklısınız, hakedene hakettiği gibi davranabildiğimiz gün bu kadar kırılmaktan da kurtulabiliriz.. Hayır diyebilmeyi öğrenmeli insan..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...