22 Temmuz 2014 Salı

Flormar Passionate Dots Far Paleti


Merhabalar :)
Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur.. Dün sizlerle Flormar Passionate Dots koleksiyonundan Shimmering Terracotta Powder hakkındaki görüşlerimi paylaşmıştım. Okumadıysanız Tık Tık :) Bugün ise aynı koleksiyonun far paletlerinden birini (PD42) sizler için yorumlamak istiyorum.. 



Bu koleksiyonun ambalajlarına cidden bayıldım.. Çok canlı, çok güzel bir tasarımı var bu paletin de.. Ürün geldiğinde üzerinde koruma bandı vardı tabi ki hatta kapağında hala izi var görebilirsiniz. O izi henüz çıkartmaya uğraşmadım :)


Bendeki ürün PD42. Bir çeşidi daha var ama o paletteki renklere göre bu renklerin daha kullanılabilir olduğunu düşünerek bunu tercih ettim. Özellikle de üst sıradaki renkler sıklıkla kullanılabilir renkler zaten. Benim bu paletteki favorim ise kesinlikle beyazın yanındaki renk. ( Yazar burada renge isim bulamıyor :) )
Ayrıca alt sıradaki turkuaz da çok hoş bence..


Renklerin bazsız uygulanmış halleri ise bu şekilde. Bence bütün renklerin pigmentasyonu birbirinden farklı..Tabi ki bazla birlikte daha iyi ve daha kalıcı sonuçlar elde edebiliriz. Genel olarak ben bu ürünü beğendiğimi söyleyebilirim. Bu fiyata gayet güzel, kullanışlı bir palet. Ayın 24' üne kadar Flormar'da indirim devam ediyor. Ürünün fiyatı şuan 8,25 TL. Diğer rengini de incelemek veya satın almak isterseniz buradan Flormar'a bir göz atabilirsiniz.
Sizin bu palet hakkındaki görüşleriniz neler? Yorumlarınızı bekliyorum..

Sevgiler..



10 yorum:

  1. aa az önce alcaktım vaz geçtim internetten kalıcılıgı nasıl bilgi verirmisin :) alayım bende kolunda çok hoşuma gitti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalıcılığı gayet iyi bence ki benim şuana kadar kullandığım bütün farlar cilt tipimin de yağlı olması sebebiyle hemen akardı ama bu palette öyle bi sorun yasamadım. Bazsız kullanımda 6-7 saat dayandı. Benim için gayet iyi yani. Tavsiye ederim güzel bir ürün :)

      Sil
  2. Merhaba
    Kore sevenleri bekliyorum ^_^

    http://elifmerveee.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. far paletlerini çok seviyorum bir ara kullanmasam bile evde stokluyordum:))) bu arada flormar türk markası ve bence birçok markaya göre gayet iyi ..sırf yabancı marka takıntılığı yüzünden abidik gubidik şeylere parar veriyoruz:((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Flormar ürünlerini bende beğeniyorum. Bazen sadece merakımız yüzünden ve dediğiniz gibi yabancı marka takıntımızdan dolayı değmeyecek ürünlere harcamalar yapabiliyoruz ki gerek olmadığını da Türk markalar boyle güzel ürünlerle karşımıza çıktığında görebiliyoruz..

      Sil
  4. Bazsız 6 7 saat kullanılıyorsa şans vermek lazım sanırım :) Flormar ürün yelpazesini baya genişletti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle fiyatına göre iyi bir ürün :) Evet Türk firmalarının böyle gelişim içinde olması güzel..

      Sil
  5. Fiyatı ürüne göre oldukça ucuzmuş 2 kez baktım fiyata hatta, güzel paylaşım olmuş takipteyim bana da beklerim :) http://canandiyorki.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Kahve ve bakır tonlarını sevdiğim için bu paleti tercih etmemiştim. Flormar maalesef artık Türk firması değil bildiğim kadarıyla Fransızlar aldı.Bu arada blog keşif etkinliği sayesinde tanıdım sizi, banada beklerim.
    http://birguzellikhikayesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. blog bi harika:) çok yardımcı olda tşk ederim :) banada beklerim :*

    http://matmazelrapunzel.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...