21 Ağustos 2014 Perşembe

La Ligne Sun Güneş Bakım Spreyi

La Ligne Güneş Spreyi

Herkese merhabalar :)
Gününüz dünden çok daha güzel geçiyordur umarım.. Bugün sizlerle hakkındaki yorumlarımı  paylaşmak istediğim ürün, Gratis Bayram İndiriminden aldığım ve tatilde kullanma imkanı bulduğum La Ligne Sun Güneş Bakım Spreyi. Gratis Bayram İndiriminden aldıklarım hakkındaki yazımı buradan okuyabilirsiniz.. Gelelim ürün hakkındaki yorumlarıma..
Kendisi Almanya'dan ithal olup yalnızca Gratis'lerde bulabileceğimiz bir ürün.Hakkında yazılıp çizilen çok fazla bir şey yok.Ben sadece okuduğum birkaç olumlu yorumdan sonra fiyatının da uygunluğu sebebiyle alıp denemek istedim.İyi ki de öyle yapmışım.Çünkü fazlasıyla memnun kaldım..

La Ligne Güneş Spreyi

Krem değil de sprey şeklinde olması kullanım kolaylığı sağlıyor. SPF 50 yüksek koruma faktörü ile Güneş yanıklarına ve kızarıklıklara karşı oldukça etkili bir ürün. Özellikle kendimden örnek vermem gerekirse ben beyaz tenli biri olarak Güneş koruyucu bir ürün kullanmayıp Güneş altında kaldığımda cildim çok çabuk kızarır ve acımaya başlar. La Ligne Sun Güneş Bakım Spreyi'ni kullandığımda kızarmadan ve cildimde acı hissetmeden sağlıklı bir şekilde bronzlaştığımı söylemeliyim.

La Ligne Güneş Spreyi

Gördüğünüz gibi paraben içermeyen bir ürün.Bu konuda ekstra hassasiyete sahip olan kişiler için bu da ürünün bir artısı olarak değerlendirilebilir.Ayrıca ürünü uyguladığınızda kesinlikle yağlı bir his bırakmadan güzel bir şekilde nemlendiriyor.Hafif ama çok ta hoş bir kokusu var.

La Ligne Güneş Spreyi

Görmek istersiniz diye içeriğini de ekleyip, La Ligne ürünlerinde şuan ki Gratis kataloğunda hala %30 indirim olduğunu da belirterek bu gayet güzel ürün hakkındaki yorumlarımı burada sonlandırıyorum.

Sevgiler..




2 yorum:

  1. sevginizi alarak yorumuma başlıyorum kullandığınız üründen memnun kalmanız çok güzell fakat içerisinde kimyasal maddeler kullanılmış gibi algıladım ...mesela benzoate sizi daha çok aydınlatmak için madde hakkında bilgi yazayım......bir gıda koruyucusu.gıdaları bozulmalara ve bakteriyel faaliyetlere karşı korumak için kullanılır
    "hiçbir katkı maddesi kullanılmamıştır" ibaresi varsa bir üründe,orda sodyum benzoat yoktur vee :( kodu e211 olan kanserojen katkı maddesi.
    ben ERSAĞ markalı yerli malının ürünlerini kullanıyorum fazlasıyla memnunum eğer bilgi almak isterseniz iletişime geçebiliriz ....uzun yazdım ama 1kişiyi bile kimyasallardan kurtarabilirsem çok mutlu olurum .....blogunuz harika iyi çalışmalar elimden geldiğince sık uğrayacağım ...sevgi ve selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle ziyaretiniz için tesekkur ederim. Yazdıklarımı okuyup hakkında boyle uzun bir yorum yapmanız da beni mutlu etti. Bilgilendirdiğiniz için çok teşekkür ederim. Sanırım ben çok doğal içerikli ürün arayışında olan biri değilim fakat haklısınız kullandığımız ürünlerin içeriğine daha fazla dikkat etmeliyiz.Böyle bilgilendirici bir yorumla katkıda bulunup uyardığınız için tekrar teşekkür ederim. Sevgiler..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...