28 Ağustos 2014 Perşembe

Morlu Mutfak Hediye Dağıtma Etkinliği

Merhabalar :)
Bugün sizlerle paylaşmak istediğim bir etkinlik var.Morlu Mutfak blogu tarafından başlatılan bu etkinlikte birbirimizle hediyeleşiyoruz.Üstelik katılmak için yaptığınız yorumlarda nasıl bir paket alırsanız daha hoşunuza gider, siz neler gönderebilirsiniz bunları belirtebiliyorsunuz.Bence gayet güzel düşünülmüş bir etkinlik.Ben de hediye alıp vermeyi çok seven biri olarak tabii ki katıldım ve eşleşmeleri heyecanla bekliyorum :)

Morlu Mutfak Hediye Dağıtma Etkinliği

Siz de bu güzel etkinliğe katılmak isterseniz BURADAN buyrun..

Sevgiler..

5 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Bende çok sevindim :))

      Sil
    2. Önümüzdeki hafta çocukları yaylaya gideceğim kargoyu 8 eylülde vereb ilim. Sen de 8 eylül pazar tesi günü versen olurmu kargoya

      Sil
  2. Kargoyu 8 eylülde gönderebilirim çok geç olur mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne tesadüf bende 1 haftalığına şehir dışına çıkıyorum ancak dönünce paketinizi hazırlayıp kargoya verebilicem sizin için de sorun olmazsa benim için sorun yok daha iyi olur Nihal abla :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...