22 Kasım 2014 Cumartesi

Essence Long Lasting Ruj - 07 Natural Beauty

Essence Long Lasting Natural Beauty

Herkese merhabalar :)

Bugün sizlere tanıtmak istediğim ürün, son zamanlardaki favori rujum olan Essence'in Long Lasting serisinden 07 numaralı Natural Beauty isimli ruj. Kendisini son Gratis indirimi alışverişimde almıştım. Aldığım günden beri de çok severek kullanıyorum..


Essence Long Lasting Natural Beauty

Siyah, oldukça sağlam bir ambalaja sahip. Ayrıca ambalajın üst kısmındaki Essence logosu ve orta kısımdaki rujun rengini gösteren detay çok iyi düşünülmüş. Ambalajının açılması gibi bir durum söz konusu olmayacağından rahatlıkla çantaya atıp çıkılabilecek bir ruj.

Essence Long Lasting Natural Beauty

Natural Beauty rengi adı gibi çok doğal, çok günlük kullanıma uygun bir renk. Pembenin en güzel tonlarından biri. Yapı olarak oldukça yumuşak, rahat bir sürümü var. Satin bitirişli, nemlendirici özelliği yüksek bir ruj. Buna rağmen pigmentasyonu gayet başarılı. Kesinlikle dudakları kurutmuyor. Aksine nemli yapısı sayesinde yumuşacık yapıyor. Çok hafif bir kokusu var belli belirsiz. Bunların dışında Long Lasting denilmesine rağmen maalesef kalıcılığı düşük. Gün içinde tazelemek şart. Fakat dudaklarınızdan silinirken asla kenarlarda birikerek çirkin bir görüntü yaratmıyor. Çizgilere dolmuyor.

Essence Long Lasting Natural Beauty

Gün ışığında ve yapay ışık ile çektiğim bu fotoğraflarda da renginin doğallığını görmeniz mümkün.. Her makyaja uyum sağlayan, çok kullanışlı bir renk. Essence Long Lasting Natural Beauty, benim için kalıcılığı dışında oldukça güzel bir ruj. Ve sanırım aynı zamanda da bitireceğim ilk ruj olarak tarihe geçecek :) Şayet biterse tekrar alırım.Fiyatı da 7-8 TL arasında oldukça uygun. Ki ben indirimle 3,5 TL gibi komik bir fiyata almıştım :) Siz de kalıcılık önemli değil ben ruj tazelemeyi seviyorum derseniz uygun fiyatlı, güzel renklere sahip Essence Long Lasting serisine bir bakın derim..

Sevgiler..

8 yorum:

  1. bu ruju ben de çok seviyorum gerçekten. ama her dudakta duruşu farklı oluyor sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevdim :) Tabiki muhakkak dudak rengine göre duruşu farklı olabilir :)

      Sil
  2. Bende de aynı rengi var, severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım serinin en sevilen rengi aynı zamanda :)

      Sil
  3. Cok güzel bir yazi olmus kuzu, rujun rengine de bayildim ayrica! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim :)) Bende çok beğenerek almıştım rengini :)

      Sil
  4. Bu tonları günlük kullanım için ideal buluyorum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...