22 Ocak 2015 Perşembe

En İyi 7 Türk Youtuber

En İyi 7 Türk Youtuber

Herkese merhabalar :)
Uzun süredir severek takip ettiğim birçok blog dışında bir de severek izlediğim Youtube kanalları var. Eminim birçoğunuz da bu kanalları takip ediyorsunuzdur. Açıkçası ben onları izlemekten büyük keyif alıyorum. O yüzden bugün sizlere severek takip ettiğim ve benim için "En İyi 7 Türk Youtuber" dan  söz etmek istiyorum. Belki de aralarında henüz keşfetmediğiniz birileri vardır? 

1- Sebi Bebi

Sebi Bebi

Aranızda Sebi Bebi'yi tanımayan var mı? Hiç sanmıyorum :) Ama o bu listenin en başında yer almayı hakeden bir isim. Konsept makyaj videolarının yanı sıra birçok bilgilendirici videolarıyla geniş içerikli bir kanal sahibi. Videolarının kalitesi ve farklı fikirleriyle bu işi ciddiye aldığı belli. Ayrıca çok ta samimi biri. Bu kadar takipçiye ulaşmasına şaşmamak gerek. Dediğim gibi zannetmiyorum ama hala aranızda kendisini tanımayan varsa mutlaka videolarını izleyin :)

Kanalına "buradan" ulaşabilirsiniz.

2- itsmeduygu

itsmeduygu

Duygu Özaslan severek takip ettiğim bir diğer Youtuber. Yaptığı makyajları yüzüne çok yakıştırıyorum. Çok farklı duru bir güzelliğe sahip. Çok ta güzel ve kaliteli makyajlar yapıyor. Kendisini çok samimi buluyorum. Eğer hala kanalından haberdar değilseniz mutlaka izlemenizi tavsiye ediyorum :)

Kanalına "buradan" ulaşabilirsiniz.

3- gokceslife

gokceslife

Sevgili Gökçe abla son zamanlarda hayranlıkla takip ettiğim bir Youtuber. Neden hayranlıkla derseniz, o kadar farklı ve güzel bir yüzü var ki hayran kalmamak mümkün değil.. Kendisi New York'ta yaşıyor. İnanılmaz sempatik bir konuşma tarzı var. Makyaj konusunda da oldukça başarılı. Kısacası onu izlemek için bir çok neden var :) Eğer daha önce izlemediyseniz bir an önce kanalına göz atmalısınız.

Kanalına "buradan" ulaşabilirsiniz.

4- makyajmidedin

makyajmidedin


Ve çok severek takip ettiğim bir diğer kanal, makyajmidedin. Videolarını çok keyif alarak izliyorum çünkü çok eğlenceli, çok samimi biri olduğunu düşünüyorum. Aynı cilt tipine sahip olmamız nedeniyle de önerilerini dikkate alıyorum. Yaptığı makyajlar da çok başarılı. Özellikle Jeniffer Lopez'in Altın Küre Ödül Töreni'nde kullandığı makyajı uyarladığı video inanılmaz başarılı.. Mutlaka kendisini takip etmelisiniz.

Kanalına "buradan" ulaşabilirsiniz.

5- denizinpaylaştıkları

denizinpaylaştıkları

Sevgili Deniz abla da mutlaka birçoğunuzun tanıdığı bir isim. İnanılmaz enerjik, fazlasıyla samimi biri. Ciddi anlamda moraliniz bozuksa onu izlemek moralinizi düzeltebilir :) Sürekli yeni fikirlerle çektiği videolar oldukça keyifli. Özellikle Denizle Pazar Keyfi videolarında diğer Youtuberları konuk etmesi çok güzel bir düşünce. Kısacası oldukça başarılı bir Youtuber. Hala takip etmiyorsanız daha fazla geç kalmayın derim :)

Kanalına "buradan" ulaşabilirsiniz.

6- Merve Özkaynak

Merve Özkaynak

Merve Özkaynak, hem makyaj videoları hem de bilgilendirici içerikli videolarıyla yine severek takip ettiğim isimlerden biri. Çok güzel bir yüze sahip olduğunu da söylemeden geçemem. Son zamanlarda makyaj artisti Rıfat Yüzüak ile birlikte çektiği videolar oldukça bilgilendirici. Siz de bu videolardan haberdar olmak isterseniz mutlaka kanalını takip etmenizi öneririm :)

Kanalına "buradan" ulaşabilirsiniz.

7- Melisa Beleli

Melisa Beleli

Ve sizleri henüz yeni keşfettiğim ama çok sevdiğim bir Youtuber olan Melisa Beleli ile tanıştırmak istiyorum. Kendisi henüz 16 yaşında olmasına rağmen konuşmalarından çok daha olgun biri olduğunu anlamanız zor değil. Çok güzel bir yüzü var ve kalbinin güzelliği yüzüne yansımış diye düşünüyorum. Çok samimi, çok tatlı bir kız. Youtube'da çok daha güzel yerlere geleceğinden eminim. Henüz kendisini tanımıyorsanız mutlaka videolarını izleyin. Ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız :)

Kanalına "buradan" ulaşabilirsiniz.
.
.
Evet benim için "En İyi 7 Türk Youtuber" bu isimlerden oluşuyor. İzlediğim daha birçok isim var fakat en başarılı bulduklarımı sizlerle paylaşmak istedim. Aralarında sizin izlediğiniz isimler hangileri? Daha önce ismini hiç duymadıklarınız var mı? Ya da sizin bu isimler dışında severek takip ettiğiniz kişiler kim? Benimle paylaşırsanız sevinirim.

Sevgiler...

2 yorum:

  1. Güzel paylaşımınız için teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  2. bende duyguyu severek takip ediyorum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...