29 Haziran 2014 Pazar

İlk Konuk: Rapsodi The Maxx Lash Mascara

Sıcak bir yaz gününden herkese merhabaa :))
Şuan sizinle ilk yazımı paylaşıyorum. Umarım daha birçok yazıyı,yorumu,eleştiriyi sizlerle paylaşma imkanı bulurum. Evet öncelikle çok düşündüm acaba ilk yazımda sizlerle neyi paylaşmalıyım diye ve sonunda bu yazının ana karakterine karar verdim :) Bugün size tanıtmak istediğim ürün, birkaç gün önce pek birşey ummasamda denemek için aldığım Rapsodi The Maxx Lash Mascara. Öyleyse hemen başlayalım anlatmaya..

1:Öncelikle ürünün tasarımını Maybelline Volum Express Maskaralara benzettiğimi söylemeliyim..
Rapsodi The Maxx Lash Mascara


2:Fırçası da şu şekilde kıvrımlı bir fırça. Fakat kirpikleri kıvırmada çok ta etkisinin olduğunu maalesef söyleyemem..
Rapsodi The Maxx Lash Mascara
3: Ve son olarak uygulanmış hali de şu şekilde:
Rapsodi The Maxx Lash Mascara

Rapsodi The Maxx Lash Mascara

Benim bu rimel hakkındaki görüşüm ise açıkçası dolgunluk vermeyişi ve sahip olduğu çok az kıvırma etkisi ile pek iç açıcı değil.Birdaha alır mıyım? Zannetmiyorum.. Ama bu kadarı bana yeter diyorsanız ve uygun fiyatlı bir ürün arıyorsanız hemen söyleyeyim fiyatı sadece 5 TL.. 
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.
Güzellikle kalın..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...