30 Haziran 2014 Pazartesi

Nasıl Yapılır: Düzleştirici ile Bukle Yapımı



Merhaba arkadaşlar, bugün sizlerle maşaya ihtiyaç duymadan sadece düzleştirici kullanarak saçlarımıza nasıl bukle yaparız onu paylaşıcam.İsterseniz başlayalım..


Gerekenler:Sadece bir adet düzleştirici.Ben Rowenta Creation saç düzleştiricisini kullanıyorum.En fazla 230 derece ısıya ayarlanabiliyor.Fakat genelde benim saçlarım için 200 derece fazlasıyla yeterli oluyor.
Rowenta Creation Saç Düzleştirici
Evet şimdi nasıl yapıyoruz ona bakalım.Aslında yapmanız gereken çok basit.Saçlarınızı istediğiniz kalınlıkta tutamlara ayırdıktan sonra şu şekilde düzleştiriciyle sarıyorsunuz:
Düzleştirici ile Bukle Yapımı

Saçlarınızın yapısına göre değişse de genel olarak kısa bir işlem. Ben sadece bu şekilde uç kısımlarına yaparak 10 dakikada bitiriyorum.
Vee işte sonuuççç...
Düzleştirici ile Bukle Yapımı

Umarım anlatabilmişimdir.Herkese sevgilerrr...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...