1 Temmuz 2014 Salı

Uygulama: Nude Makyaj



Nude Makyaj
Merhabalar arkadaşlar bugün sizlerle son zamanların trendi,yaz aylarında da doğal görünümü yakalamak için yapılabilecek, benim de çok sevdiğim ve amatörce yaptığım Nude Makyaj örneğini paylaşmak istiyorum ve hemen anlatmaya başlıyorum..


1.ADIM: Cilt Temizliği
Oriflame Pure Skin
Evet makyaja başlamadan önce ilk adımımız cilt temizliği.Özellikle de benim gibi yağlı bir cilt tipine sahipseniz bu adımı kesinlikle atlamamanızı öneririm.Gördüğünüz gibi ben temizleyici ürün olarak Oriflame Pure Skin jel temizleyiciyi kullanıyorum.Kendisi benim için yeterli bir ürün, inceleme yazısı da yakın zamanda gelicek.Öyleyse hemen 2. adıma geçebiliriz..





2.ADIM: Fondöten
Rimmel Stay Matte Fondöten



2. ve önemli adımda ise güzel bir fondöten uygulamasıyla cildimizi makyaj için uygun hale getiriyoruz.Benim fondöten tercihim ise Rimmel Stay Matte Fondöten. Kendisini gerçekten severek kullanıyorum.İncelemesi yakın zamanda gelicek zaten. Fondöten uygulamasının ardından artık 3. adıma geçmeye hazırız..








3.ADIM: Eyeliner+Mascara 


Rapsodi The Maxx Lash Mascara

Evet bu adımda da eyeliner ve mascara uygulaması yapıyoruz.Eyeliner kuyruklu ya da kuyruksuz şekilde uygulanabilir tercihinize kalmış bir durum.Ben genelde kuyruklu tercih etsemde bu makyajı yaparken birtürlü beceremeyişimden dolayı kuyruksuz çekmek zorunda kaldım :)) Ve iki tarafı eşit yapamayışım da ayrı tabii :)
Bu aksiliklere rağmen sizinle paylaşmak istedim. Benim eyeliner tercihim Oriflame VeryMe Eyeliner. Kendisi kesinlikle şuana kadar kullandıklarım arasında en iyisi.İncelemesi de yakında..Mascara tercihim ise önceki yazılarımda da yorumumu paylaştığım Rapsodi The Maxx Lash Mascara.Benim için idare eder bir ürün.

4.ADIM: Ruj
Golden Rose Nude
Evet son olarak bu makyajın en önemli kısmını yapıyoruz.Yani nude renkte bir ruju dudaklarımıza uyguluyoruz.Benim bu makyajda ruj tercihim Golden Rose Nude rujdan yana oldu.Kendisini sonraki yazılarımda burada bulabilirsiniz.
SONUÇ:
Evet bu kadar uğraştık makyajımızı tamamladık peki ya sonuç?
Nude Makyaj
Bendeki sonuç bu şekilde arkadaşlar.Eminim benden çok daha güzellerini yapabilirsiniz.Bir sonraki postta görüşmek üzere..
Güzellikle kalın..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...