10 Eylül 2014 Çarşamba

Dikkat! Akmayan Göz Kalemi Bulundu! : Maybelline The Colossal Kajal Göz Kalemi

Maybelline The Colossal Kajal Göz Kalemi

Herkese merhabalar :)
Kısa bir aradan sonra tekrar buradayım. Biraz ara verince yazılacak çok şey birikiyor.Tabi konuları da bir sıraya koymak gerekiyor.Aslında bu yazıyı bugün yazmayabilirdim ama daha fazla dayanamadım ve sizleri de bu güzellikle bir an önce tanıştırmak istedim.Neyden mi bahsediyorum? Tabi ki Maybelline The Colossal Kajal Göz Kalemi'nden..


Maybelline The Colossal Kajal Göz Kalemi

Kendisini aslında Essence Long Lasting Göz Kalemi almaya gittiğim bir gün, o kalemi bulamayışım sonucu denemek için almıştım.İyi ki almışım! Sonunda akmayan göz kalemi arayışlarım sona erdi.Gerçekten ciddiyim. Göz kalemi hastası biri olarak şuana kadar bir çok farklı markanın siyah göz kalemlerini denememe rağmen akmayanına,dağılmayanına ne yazık ki hiç rastlamadım.Ta ki Maybelline The Colossal Kajal ile tanışana dek..

Maybelline The Colossal Kajal Göz Kalemi

Gördüğünüz gibi asansörlü bir kalem. Ve bu kesinlikle artı bir özellik çünkü kalemtraş ile uğraşmaya gerek kalmıyor. Kalemin yapısı yumuşak bu yüzden ucunu gerektiği kadar açmak gerek aksi halde ucunu kırabilirsiniz.Rengi mi? Simsiyah! Kömür karası diye tabir etsem yanlış olmaz sanırım..Yoğun siyah rengi gerçekten çok güzel.Ve evet hepinizin aklındaki o soru: Kalıcılığı nasıl? Cevap veriyorum; Mükemmel!

Maybelline The Colossal Kajal Göz Kalemi

Bu fotoğraf kalemi sürdüğüm ilk dakikalardan. Saat tam olarak 16:00 idi. Ve ben kalemi gözlerimden 24:00 da çıkardım. Ne haldeydi biliyor musunuz? Sadece göz pınarlarımda hafif bir birikme dışında göz altlarında en ufak bir akma,bulaşma yoktu. Sanırım o saatte çıkarmasam hala öyle kalmaya devam edecekti. Çünkü Maybelline bu göz kalemi için 12 saat kalıcılık vaadediyor! İnanıyorum 12 saatten fazla bile kalabileceğini düşünüyorum hatta.. Kısacası ben sonunda akmayan bir göz kalemi buldum ve çok mutluyum :) Siz de simsiyah, gün içinde akmayan kalıcı bir göz kalemi arayışındaysanız gönül rahatlığı ile size Maybelline The Colossal Kajal Göz Kalemi'ni öneriyorum. Ben Hobi Parfümeri'den 7,50 Tl'ye almıştım. Gratis ve Watsonslarda da bulabilirsiniz.

Aranızda bu kalemi kullanan var mı? Siz hakkında ne düşünüyorsunuz? Yorumlarınızı bekliyorum..

Sevgiler..




18 yorum:

  1. Ben beyu nun göz kalemini kullanıyorum ve çok memnunum:)Sizede tavsiye ederim Bunuda muhakkak deneyeceğim:)Çünkü beyu marka 30 tl falan göz kalemi ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman Beyu'da aklımda bulunsun :) Bunu denediğinizde de memnun kalacağınızdan eminim üstelik fiyat olarak da oldukça uygun :)

      Sil
  2. Harikasınız! Ben de hep göz kalemlerinin akmasından şikayetçiydim.. Bu kalemi görmüştüm ama denemeye çekinmiştim açıkçası,şimdi içim rahat alabilirim.. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle hic düşünmeden alın derim memnun kalacağınızdan eminim :) Sevgiler. .

      Sil
  3. Meltemcim şu yayından sonra, Kalemi, işyerimin yanında bulunan gratise gidip aldım:)Ve hemen denedim, Kesinlikle kömür karası bir kalem sürümü de çok kolay:))9,90 TL Fiyatı, sadece Sanırım bu kalem akmayacak:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldınız demek :)) O zaman güle güle kullanın siz de seveceğinizden eminim ;)

      Sil
  4. Ben de hemen almalıyım sabah evden çıkarken kalem sürdüm max factor benimki de,serviste bi aynaya baktım yol yol olmuş bile yaa.Bu arada gözler çook güzel maşallah maşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de max factor öyle mi?.. Siz bu kalemi deneyin, başka kalem kullanmaktan vazgecersiniz zaten ;) Fiyatına göre performansı harika.. Ayrıca çok teşekkür ederim o sizin güzel görüşünüz..

      Sil
  5. Urban Decay'in göz kalemleri de harika, suya bile dayanikli oldugundan iyi bir temizleyicisi olmayan kolay kolay cikaramaz. :)) Güzel bir yazi olmus ellerine saglik Meltemcim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi :O Öyleyse bu tavsiye de aklımda bulunsun :) Çok teşekkür ederim beğenmene çok sevindim ayrıca :))

      Sil
  6. Şimdi acayip merak ettim. Akmayan göz kalemi hayal gibi bir şey :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende hayal olduğunu düşünürdüm ama gerçekten bu kalem akmıyor :))

      Sil
  7. Akmayan gözkalemini geçen gün buypasa'da görmüştüm sizde bakın derim

    YanıtlaSil
  8. Güzel bir göz kalemi, ben de çok severek kullanıyorum ;)

    YanıtlaSil
  9. tam olarak aradığım ürün bu:) Bu arada blog keşif etkinliğinden geliyorum GFC 'den sizi takibe aldım. bende bloğuma beklerim :) http://efsaninseruveni.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  10. Bende buda akiyoor yarim saate yok oluyor

    YanıtlaSil
  11. Bende buda akiyoor yarim saate yok oluyor

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...