12 Eylül 2014 Cuma

Oriflame Beauty Triple Core Ruj

Oriflame Beauty Triple Core Ruj

Herkese merhabalar :)
Günlük hayatta birçok makyajla uyum sağlayan nude rujlar, birçok farklı tona sahip ve hala oldukça revaçtalar. Bende bugün sizlere bendeki nude rujlardan biri olan, sıkça kullandığım Oriflame Beauty Triple Core rujdan söz etmek istiyorum.


Oriflame Beauty Triple Core Ruj

Evet bu üç katmanlı bir ruj! Görünüşü oldukça farklı ve ilgi çekici. Peki üç katmanlı olmasındaki amaç ne? Şöyle söyleyeyim rujun en dış katmanı dudaklarınıza renk veriyor. Orta katmanı bu renge ışıltı katarak aydınlık bir görünüm sağlarken en iç katmanı ise dudaklarınızı nemlendirip, bakım yapıyor..

Oriflame Beauty Triple Core Ruj

Yapısından söz edecek olursak, oldukça yumuşak ve kolay bir sürümü var. Dudaklarınızı nemlendirme oranı yüksek. Sürdükten sonra yumuşacık dudaklara sahip oluyorsunuz. Bende ki rengi hafif pembeye dönük bir nude olan Spectacular Nude. Renk alternatiflerini de fotoğrafta görebilirsiniz. Hafif meyveli hoş bir kokusu var. Rahatsız edici olduğunu düşünmüyorum ama bu herkese göre değişir tabi. Kalıcılığı ise orta seviye. Birşeyler yedikten/içtikten sonra tazelenmeyi gerektiriyor.

Oriflame Beauty Triple Core Ruj

Rujun dudaklarımdaki duruşu bu şekilde. Ben rengini ve nemlendiriciliğini sevdiğim için sıkça kullanıyorum. İçerisindeki ışıltılar da rahatsız edici seviyede değil bu yüzden günlük hayatta sür çık olarak niteleyebileceğimiz rujlardan. Şuan ki fiyatı 27,90 TL. İndirimlerde daha uygun fiyata bulabilirsiniz. Benim fikrim asıl fiyatını haketmediği yönünde. Çünkü daha uygun fiyata, kalıcılığı daha yüksek nude ruj alternatifleri oldukça fazla.Kısacası bu rujun belki de tek artısı dudakları kurutmadan, güzel bir şekilde nemlendirmesi. Yine de sizin için tercih edilebilecek bir ürün olduğunu düşünüyorsanız buradan Oriflame web sitesine ulaşarak sipariş verebilirsiniz.
Aranızda bu ruju kullanan var mı? Sizin hakkındaki görüşleriniz neler? Yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler..

4 yorum:

  1. Ellerine sağlık :) Bu triple core rujları oriflame temsilciliği yaptığım sıralar gözüme kestirmiştim. Alıp almamak konusunda çok gidip gelip almamıştım. Ama genel olarak oriflame rujlarını severim nemlendirmeleri gerçekten güzel :)

    Bu arada blogumda bir çekiliş başlattım senide beklerim :) http://suslusirine.blogspot.co.uk/2014/09/suslu-sirinenin-ilk-cekilisi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası almamakla iyi yapmışsınız çünkü dediğim gibi bu fiyata daha başarılı rujlar bulmak mümkün. Genel olarak Oriflame rujlarını bende başarılı buluyorum ama :) Bu arada çekilişiniz hayırlı olsun katılırım tabi ki :)

      Sil
  2. Aydinlatici bir yazi olmus, ellerine saglik :) üc katmanli olmasi ilgincmis cidden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim öyle düşünmene sevindim :) Ve evet sanırım benim de ilgimi çeken görüntüsüydü :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...