22 Eylül 2014 Pazartesi

Flormar Passionate Dots Serisi İle Makyaj


Merhabalar :)
Bugün yeni eğitim yılı benim için de başladı.Okul, dersler falan derken buraları boş bırakmak istemiyorum.Bu nedenle düzenli bir program yapıp yazılarıma düzenli şekilde devam edeceğim.Aslında bugün aklımda başka bir konu vardı ama yetiştiremeyeceğim için daha önceden bekleyen bir konu hakkında yazmak istedim.Hazır annem saçlarını kestirmiş, yeni bir imaj yaratmışken bende ona Flormar Passionate Dots serisiyle bir makyaj yapmak istedim :) Bakalım nasıl olmuş..


Kendisi normalde makyaj yapmaktan hoşlanmadığı için en fazla böyle hafif bir makyaj yapabildim :) 


Far olarak Flormar Passionate Dots PD42 numaralı far paletinden koyu mavi ve bej rengini kullandım.Kirpiklerinde ise Rapsodi The Maxx Lash adlı maskarayı kullandım.(Evet bu maskara bitmeden yenisini almamaya direniyorum..) Fondöten tercihim Rimmel Stay Matte'den yana oldu.Kendisi favorim olur :) Yanaklardaki bu hoş ışıltının sebebi ise tabiki Flormar Passionate Dots Shimmering Terracotta Powder. Benimde çok severek kullandığım bir allık oldu kendisi. Dudaklarda ise Maybelline Baby Lips Pink Punch kullanarak böyle hafif bir makyaj yapmış olduk.Flormar Passionate Dots Far Paleti ile farklı makyaj örneklerini de yakında yayınlayacağım.Bu arada far paleti hakkındaki yazıma buradan, allık hakkındaki yazıma ise buradan ulaşabilirsiniz.
Siz bu makyajı nasıl buldunuz? Olumlu olumsuz yorumlarınızı bekliyorum :)

Sevgiler..


2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...