25 Eylül 2014 Perşembe

Bir Teşekkür Yazısı..

Herkese yeniden merhabalar :)
Malum okullar açıldı. Yoğun dönemlere girdik yine. Vakit buldukça yazılarımı sizlerle paylaşmaya devam edeceğim ama. Buradan uzaklaşmak gibi bir niyetim hiç yok :) Bugün de hazır vaktim varken biraz gecikmiş bir teşekkür yazısı hazırlamak istedim. Bildiğiniz gibi Morlu Mutfak tarafından düzenlenen hediyeleşme etkinliğine katılmıştım bir süre önce. Ve Çocuğumla Eğlenirken blogunun sahibesi sevgili Nihal Baysal Koçer ile eşleşmiştik. Kendisi gerçekten çok düşünceli, nazik biri. Bana da kalbi kadar güzel hediyeler göndermiş..

Morlu Mutfak Hediye Dağıtma Etkinliği

Buradan öncelikle gönderdiği güzel hediyeler için sevgili Nihal ablaya, ayrıca böyle bir etkinlik düzenleyip güzel kalpli insanlar tanımamıza vesile olan sevgili Morlu Mutfak'a çok teşekkür ediyorum. Sizleri tanımaktan çok mutluyum..

Teşekkürler..

4 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...