28 Eylül 2014 Pazar

Gratis Bayram İndirimi Alışverişi

Gratis Bayram İndirimi Alışverişi

Oldukça can sıkıcı bir İzmir gününden selamlar herkese..
Sonbaharı sevmiyorum. Bulutlu gri gökyüzü, yağmur, şemsiye falan beni oldukça sıkan şeyler gerçekten.. Gelgelelim bu sıkıcı günleri güzelleştiren şeyler de olmuyor değil. Bunlardan biri tabi ki alışveriş yapmak. Hazır Gratis'te bayram indirimleri devam ederken ben de dün gidip birkaç parça ürün aldım. İndirimi benim kadar hafif atlatan yoktur sanırım :) Sadece ihtiyacım olanları aldım bu kez. Yakından bakalım isterseniz..


1: Wet n Wild Cherry Bomb

Wet n Wild Cherry Bomb

Bu ruju uzun zamandır istiyorum evet. Ama koyu renk rujları sonbahara daha çok yakıştırdığım için almayıp beklemiştim. E artık sonbahar da geldiğine göre daha fazla beklememe hiç gerek yoktu :) İtiraf ediyorum bu renge daha fazla karşı koyamadım :) Sizce de çok güzel değil mi? Wet n Wild Megalast rujlar hakkında olumlu-olumsuz birçok yorum okudum ve yapısı beni biraz korkutsa da renge duyduğum aşktan dolayı denemek istedim.Kullandıktan sonra detaylarıyla yorumlayacağım.. Bu arada Wet n Wild ürünleri indirime dahil değildi.

Fiyat: 9,75 TL

2: Maybelline The Falsies Volum Express Black Drama

Maybelline The Falsies Volum Express Black Drama

Hazır rimelim bitmek üzereyken merak ettiğim ve indirimde olan Maybelline The Falsies Volum Express Black Drama'yı alıp denemek istedim. Daha önce aklımda The Rocket vardı ama bunun hakkında daha olumlu yorumlar gördüğüm için tercih ettim. Umarım memnun kalırım.. Bu arada Maybelline ürünleri %40 indirimliydi.

Fiyat: 12,50 TL

3: Benri Aseton

Benri Aseton

Asetonum bittiği için Benri'nin Koyu Renk Ojeler İçin olan asetonunu aldım. Benri ürünlerinde indirim yoktu hatırladığım kadarıyla.

Fiyat: 2 TL

Ben bir bayram indirimini daha böyle atlattım. Aklımda kalan bazı şeyler oldu tabi. The Balm Nude Dude paleti 2 Gratis gezmeme rağmen bulamadım mesela. Alıp almamak konusunda da kararsızdım açıkçası. Ama yılbaşında yine böyle güzel bir indirim olursa muhtemelen alırım. Yani bulursam :) Malum indirim dönemlerinde The Balm standlarından bir şey bulabilmek için oldukça erken davranmak gerekiyor.. Alamadığım bir diğer ürün Eklips Far Fırçası oldu. Çünkü yoktu. O kadar uygun fiyatlı olunca o kadar çabuk tükenmesi normal tabi.. Sonuç olarak benim için ufak çaplı bir ihtiyaç alışverişinden öteye geçmedi bu alışveriş. Peki siz indirimlerden nasıl yararlandınız? Neler aldınız? Aldığım ürünler arasında da kullandıklarınız varsa yorumlarınızı benimle paylaşabilirsiniz.. Bu arada bugün Gratis'te indirimin son günü. Almak istedikleriniz varsa hala geç kalmış sayılmazsınız.

Sevgiler..





2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...