25 Eylül 2014 Perşembe

Gratis Bayram İndirimi !


Tekrar merhabalar :)
Bildiğiniz gibi ya da duymadıysanız haber vermiş olayım Gratis bayram indirimi bugün itibariyle başladı. Ayın 28'ine kadar birçok farklı markada gayet güzel indirimler var. Ben de yarın birkaç parça ürün almak için Gratis'e uğrayacağım tabiki :)) Peki neler almayı düşünüyorum/istiyorum?

1: The Balm Nude Dude Palet

Aklımda Nude Tude almak varken Nude Dude Paleti gördüğüm an fikrim değişti :) Gerçekten çok beğendim.Almak istiyorum evet ama öğrenci bütçesi için çok ta ucuz sayılmaz :( O yüzden bir süre daha aklımda kalacak gibi..

2: Maybelline The Falsies Black Drama Mascara


Aslında The Rocket Volum almayı düşünüyordum fakat okuduğum yorumlardan çıkardığım sonuç Black Drama'nın daha iyi olduğu yönünde. O yüzden bunu almayı düşünüyorum..

3: Wet n Wild Cherry Bomb Ruj


Vee uzun zamandır almak istediğim, sonbaharın da gelmesiyle alma isteğimin doruklara çıktığı Wet n Wild Cherry Bomb ruj indirimde olmasa da zaten uygun fiyatıyla alınacaklar listemin baştacı :))

Bunlara ek olarak Eklips Far Fırçası ve aseton alacağım. Tabi gözüme başka güzellikler de kestirmeyip bunlarla kalırsam :))

Şimdiden herkese mutlu alışverişler..

Not: Fotoğraflar internetten alıntıdır!


2 yorum:

  1. Maybelline Black Drama yı kaptım ben bugün hemen :) Rocket de kullandım ama bu daha iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanan bir kişiden daha bunu duyduğuma göre içim rahat alabilirim demek :) Güle güle kullanın siz de ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...