20 Şubat 2015 Cuma

Parlamaya Son! : Rimmel Stay Matte Primer

Rimmel Stay Matte Primer

Herkese merhabalar :)

Bugün sizlere çok memnun kaldığım bir ürün olan Rimmel Stay Matte Primer'dan söz etmek istiyorum. Kendisi insanlık için küçük, benim için büyük bir mucize :) Eğer siz de yağlı ve gün içinde istenmeyen bir şekilde parlayan bir cilde sahipseniz bu yazı sizler için...


Rimmel Stay Matte Primer

Ürün 30 ml'lik bir ambalajda bulunuyor. Ki bu miktar uzun süre kullanım için gayet yeterli. Çünkü az bir miktar ürün günlük kullanım için yeterli oluyor. Makyaj öncesi ve sonrası kullanılabileceği söylenmiş ama makyajdan önce kullanmak bence daha doğru. Cildinizi temizledikten ve cilt tipinize uygun bir nemlendiriciyle nemlendirdikten sonra bu bazı isterseniz yalnızca T bölgenize isterseniz tüm yüzünüze uygulayabilirsiniz.

Rimmel Stay Matte Primer

Gördüğünüz gibi beyaz renkte fakat dağıttığınızda şeffaflaşan bir ürün. Herhangi bir kokusu yok. Cildinize uyguladığınızda kadifemsi bir his bırakıyor. Gözenek görünümünü azaltmada çok etkili olduğunu söyleyemem ama makyajı sabitleme ve en önemlisi cildi matlaştırarak parlamayı engellemede çok başarılı. Bu ürünü kullanmadan önce T bölgemde fazlasıyla parlama problemi yaşıyordum fakat bu ürünü kullanmaya başladığım andan beri bu problemden kurtulduğumu söyleyebilirim. Açıkçası bu kadar memnun kalabileceğimi hiç düşünmemiştim fakat ciddi anlamda çok başarılı bir ürün. Ben ürünü Watsons'tan sevgililer günü indiriminde almıştım. Normal fiyatı 16 TL civarında. Ki fiyatının çok üstünde bir performansı var. Eğer siz de gün içinde cildinizdeki istenmeyen parlamadan şikayetçiyseniz kesinlikle Rimmel Stay Matte Primer'ı denemelisiniz. Gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum. Eminim bana teşekkür edeceksiniz :)

Aranızda bu ürünü kullanan var mı? Sizin düşünceleriniz nedir? Benimle paylaşırsanız sevinirim.

Sevgiler..

14 yorum:

  1. Ben de memnunum bu üründen, yağlı ciltler için günlük güzel bir baz :)

    YanıtlaSil
  2. Rimmel markasının baz olarak farklı bir ürününü kullanıyorum ama parlama karşıtıysa bunuda denemeliyim çünkü yağlı bir cildim var ve bazen parlamasını istemiyorum .Paylaşım için tskler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet parlama karşıtı bir ürün arayışındaysanız denemenizi öneririm :) Rica ederim.

      Sil
  3. ay mucizevi bi şi o zaman bu! denemeli!
    etkinlikte gördüm sizi:) takipteyim;) bana da beklerim:)
    http://kitapsevinci.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldiniz :)
    Ben de sizi takibe aldım. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Tatlım blogun çok güzel.Takip ediyorum bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, blogunuzu yeni keşfettim, çok güzel. Bloguma da beklerim: http://makyajcigeldihanim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,
    Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim. Sevgilerle....
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
  8. Blogunuzu http://aylindenipuclari.blogspot.com.tr/ nin blog takip etkinliğinde gördüm :) Banada beklerim.

    www.beautybygizzy.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  9. Selamlar. Sizi henüz açılan Moda Blogları Platformuna davet ediyoruz, blogunuzu eklemek istemezmisiniz? Blogunuzu aşağıdaki adresten ekleyebilir veya eklenmiş olan blogları inceleyebilirsiniz. Saygılar... Modaland - Modalı Hayatlar

    YanıtlaSil
  10. Bazen yağlanma sorunu ben de yaşıyorum bu ürün tavsiyesi için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  11. Göz farımın gün içinde bozulmasını istemiyorum bu yüzden bu baz göz kapaklarına da uygulanır mı? Uygulanırsa kalıcılık artar mı? Yağlı cilde sahip olanlar gözlerine de uyguladı mı? Cevaplarsanız sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  12. Göz farımın gün içinde bozulmasını istemiyorum bu yüzden bu baz göz kapaklarına da uygulanır mı? Uygulanırsa kalıcılık artar mı? Yağlı cilde sahip olanlar gözlerine de uyguladı mı? Cevaplarsanız sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...