15 Mayıs 2015 Cuma

Essence Longlasting Nude- 05 Cool Nude

Essence 05-Cool Nude
Merhabalar,

Uzun bir aradan sonra tekrar buradayım.Kısa bir süre sonra eskisi kadar sık paylaşımlarıma devam ediyor olacağım.Sizlerle paylaşmam gereken birçok konu var.Bugün de bunlardan biriyle karşınızdayım.Sizinle hakkındaki yorumlarımı paylaşmak istediğim ürün, Essence'in geçtiğimiz aylarda çıkarmış olduğu I Love Nude serisinden 05-Cool Nude isimli ruj.


Essence 05-Cool Nude

Ambalajı klasik siyah Longlasting serisiyle aynı.Gayet sağlam, çantaya atılıp çıkılabilecek bir ambalaja sahip.Tek farkı bu serideki ambalajların rujların rengiyle aynı olması.Ki bu da güzel düşünülmüş bir detay.

Essence 05-Cool Nude

Rengi tam olarak gördüğünüz gibi.İçinde pembelik bulunan soğuk bir kahve.Bu renge tam anlamıyla nude diyemesek te dudak rengine oldukça yakın çok doğal bir ton olduğunu söyleyebiliriz.Bu açıdan günlük kullanıma oldukça uygun bir ruj.Yapısından söz etmek gerekirse, nemlendirici özelliği bulunan, buna rağmen pigmentasyonu gayet yeterli bir ruj.Kalıcılığının düşük olduğunu söylemem gerek.Gün içinde tazelenmeyi gerektiriyor.Fakat dudaktan silinirken eşit bir şekilde silindiği için kesinlikle kötü bir görüntüye sebep olmuyor.

Essence 05-Cool Nude

Farklı ışıklar altında rengini tam olarak yansıtmaya çalıştım.Gördüğünüz gibi gayet doğal bir renk.Bu açıdan Essence Longlasting Nude-05 Cool Nude benim severek kullandığım günlük rujlarım arasına girmeyi başardı.Siz de doğal tonlarda günlük bir ruj arayışındaysanız Gratis ve Rossman mağazalarında 8-9 TL aralığında satılan Essence  I Love Nude koleksiyonundaki bu ruja bir göz atabilirsiniz.

Daha önce sizlerle paylaştığım Essence Lonlasting-07 Natural Beauty hakkındaki yorumlarımı da buradan okuyabilirsiniz..

Sevgiler..

10 yorum:

  1. Sayfayı açar açmaz karşıma bu tatlı renkli ruj çıkınca pek mutlu oldum. Çok doğal duruyor güzel günlerde kullanın
    biz de bekleriz:)

    YanıtlaSil
  2. merhaba canım bloğunu takibe aldım bende beklerim bu arada renkler harika ben bu kadar iyi olduklarını düşünmemiştim fiyatına rağmen çok başarılı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Fiyat performans açısından gerçekten başarılı bir ürün.Ben de sizi takipteyim :)

      Sil
  3. Böyle doğal renkleri çok seviyorum. Sana da çok yakışmış :)

    Balköpüğü

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...