14 Ağustos 2015 Cuma

Maybelline Baby Lips Electro - Strike a Rose

Maybelline Baby Lips Electro - Strike a Rose

Herkese merhaba :)

Bugün sizlere son zamanlara severek kullandığım bir üründen söz etmek istiyorum.Bildiğiniz gibi Maybelline Baby Lips'ler çıktığından beri fazlasıyla popüler ürünler.Gerek tatlı mı tatlı ambalajları, gerek mis gibi kokuları ve canlı renkleriyle bir anda hepimizin gözdesi oldular.Diğer lipbalmlardan çok mu farklı derseniz hayır.Ama bu onların çok tatlı olduğu gerçeğini değiştirmiyor :) Ben de bu tatlılığa yine karşı koyamayarak yeni seriden Strike a Rose rengini aldım.


Maybelline Baby Lips Electro - Strike a Rose

Ama şu rengin tatlılığına bakar mısınız!? Böyle şeftali pembe arası çok tatlı, tam yazlık bir renk. Kokusu da tıpkı meyveli sakız gibi çok güzel. Sürerken yanlışlıkla yemekten korkuyorum :) Nemlendirmesi muhteşem diyemem ama yeterli bence. Kalıcılığı fazla değil tabi ki. Bir lipbalm ne kadar kalıcı olabilirse o kadar kalıcı. Normal seri ile electro serisi arasında belirgin bir fark olduğunu düşünmüyorum açıkçası.

Maybelline Baby Lips Electro - Strike a Rose

Rengin duruşu bu şekilde tatlı doğal bir pembe. Ben özellikle yaz aylarında ruj yerine renkli nemlendirici tarzı hafif yapılı ürünleri kullanmayı daha çok sevdiğimden Maybelline Baby Lips Electro - Strike a Rose rengi de severek kullandığım ürünler arasında. Daha önce kullanıp yazısını yazdığım Pink Punch rengine de buradan göz atabilirsiniz. Siz Baby Lips'ler hakkında ne düşünüyorsunuz? Benimle paylaşırsanız sevinirim.

Sevgiler

4 yorum:

  1. Çok gördüğüm ama hala denemek kısmet olmayan ürünlerden... Sende denemiş olduk, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesekkur ederim :) Ben severek kullanıyorum tavsiye ederim :)

      Sil
  2. Cok tatli gozukselerde bit turlu sevemedigim urunlerden :(

    www.elabellaworld.com

    YanıtlaSil
  3. Bende çok seviyorum Baby lipslerı 😊 bayanmelisa.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...