13 Ağustos 2015 Perşembe

Mini Rossmann Alışverişi

Mini Rossmann Alışverişi

Selam :)

Bir alışveriş yazısıyla daha karşınızdayım. Son zamanlarda blog ile çok fazla ilgilenemediğim için öncelikle özür diliyorum. Fazlasıyla yoğun bir dönem geçirdim ve aynı zamanda bir YouTube kanalı fikrim vardı onu hayata geçirdim derken nereye yetişmem gerektiğini bilemedim. Ama tekrar herşeyi düzene koymaya başlıyorum. Bugün de geçtiğimiz haftalarda yapmış olduğum bir Rossmann alışverişimden söz etmek istiyorum. Bakalım neler almışım?
.
.
.
Rival de Loop Young - Sun Powder

Rival de Loop Young Sun Powder

Yeni bir bronzer arayışındayken Rossmann'da bu ürünü görünce bir denemek istedim.Hakkında çok fazla yorum bulamasam da matlığı ve rengi hoşuma gittiği için aldım.Ve şuan iyi ki almışım diyorum.Çünkü gerçekten beğendim.En kısa zamanda detaylı yazısı gelecek!

Fiyat: 12,95 TL

Essence Get Big Lashes Mascara

Essence Get Big Lashes Mascara

Yine en sevdiğim rimelim bitmek üzereyken yeni bir ürün denemek adına aldığım bir ürün. Bu ürün hakkında henüz net bir fikir edinemedim o yüzden biraz daha kullandıktan sonra yorumlarımı sizlerle paylaşacağım.

Fiyat: 9,25 TL

Essence Lipliner - 05 Soft Berry

Essence Lipliner Soft Berry

Essence'in dudak kalemlerine gerçekten bayılıyorum.Yapıları çok güzel.Renkleri de öyle.Aslında aklımda Satin Mauve rengi vardı ama bulmak ne mümkün.. Ben de en az onun kadar güzel bir renk olan Soft Berry rengini aldım bulunca. Cidden harika bir renk. Yakında Essence dudak kalemleriyle ilgili de bir yazı gelecek.Bekleyin!

Fiyat: 3,75 TL

Pastel Nude - Camel

Pastel Nude - Camel

Pastel'in Nude serisinden aklımda olan rengi Rossmann'da görünce aldım.Gerçekten bu serinin bu kadar beğenilmesine şaşmamak gerek.Renkler bir harika!

Fiyat: 2,99 TL

Rexona Shower Clean Roll-on

Rexona Shower Clean Roll-on

Yaz aylarında ağır parfümler yerine daha çok fresh deodorant ve Roll-on kullanmayı tercih ediyorum.Bu ürün de adını sıkça duyup merak ettiğim bir üründü ve alıp denemek istedim.İyi ki almışım! En kısa zamanda detaylı yorumlarım blogda olacak ama şu kadarını söylemem gerekirse, kesinlikle harika bir ürün!

Fiyat: 7,99 TL

Ve Rossmann'dan aldıklarım bu şekildeydi.Aldıklarım arasında daha önce kullandığınız ürünler varsa hakkındaki yorumlarınızı benimle paylaşabilirsiniz.

Sevgiler

7 yorum:

  1. güle güle kullanın yalnız bronzerın yorumunu bekliyorum emin olamadığım için alamamıştım beğenirseniz bi şans verebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkurler :) Ben de pek emin değildim açıkçası alırken ama memnun kaldım neyse ki. En kısa zamanda gelicek yazısı :)

      Sil
  2. Rimelden memnun kalmıştım ben. Pastel nude ojeler de favorim :)

    YanıtlaSil
  3. iyi günlerde olsun. takibimdesin bende bloğuma bekliyorum http://www.rnkync.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Aynı deodorantı bende kullandım. Kesinlikle harika :) bayanmelisa.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...